کد خبر : 1763560 | 03 تیر 1400 ساعت 12:31 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

جمشید نظمی دوباره مدیرعامل تراکتور شد (عکس)

جمشید نظمی که در سال ۱۳۹۲ مدیرعامل تراکتور بود، به عنوان نفر اول اجرایی این باشگاه منصوب شد.

جمشید نظمی دوباره مدیرعامل تراکتور شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور در حالی جمشید نظمی را به عنوان مدیرعامل معرفی کرده که پیش از این فردی به نام سجاد سیاح مدیرعامل بود و خبری رسمی مبنی بر کناره گیری، قطع همکاری یا اخراج او از سوی تی تی ها اعلام نشده بود.

 

با این حال نظمی مدیرعامل تراکتور شد تا تی تی ها چهارمین مدیرعامل خود در یک فصل را تجربه کنند. او که یکی از مدیران ورزشی مشهور در فوتبال آذربایجان است، سابقه کار در اداره کل تربیت بدنی استان را دارد اما به عنوان مدیرعامل سابق تراکتور در محافل شناخته می‌شود.

 

1615691

جمشید نظمی همچنین کاندیدای شورای شهر تبریز در انتخابات 1400 بود که باوجود تبلیغات شهری نتوانست نگاه ها را به خود جلب کند و در نهایت رای لازم برای ورود به شورا را به دست نیاورد اما چند روز پس از انتخابات به شغل قبلی اش بازگشت.

 

1615692


نظمی در سال 1392 و زمانی که رسول خطیبی سرمربی تراکتور بود، مدیریت این باشگاه را برعهده گرفت.

 

 

نکته جالب این که در تمام این سالها عباس الیاسی تنها عضو ثابت هیئت مدیره تراکتور از زمان انتقال مالکیت به محمدرضا زنوزی بود اما حالا زنوزی یک عضو سابق مدیریتی دیگر را هم به تراکتور بازگردانده است.

 

سرخپوشان تبریزی با اشاره به حضور جمشید نظمی، به قهرمانی جام حذفی تراکتور در دوران او پرداخته و اشاره کرده که «باشگاه تراکتور دوره موفقی را با وی پشت سر گذاشت.»

دیدگاه‌ها