کد خبر : 1763570 | 03 تیر 1400 ساعت 13:17 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

اوج هیجان در تبریز؛ نساجی برد می خواهد

ماشین سازی و نساجی فردا یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و چهارم را برگزار خواهند کرد.

اوج هیجان در تبریز؛ نساجی برد می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران فردا از ساعت 19:10 در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار کننده یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران خواهند بود.

 

دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که ماشین سازی با 11 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و نساجی نیز با 22 امتیاز چهاردهم است.

 

تقابل رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسیده بود؛ در آن مقطع نساجی در مکان پانزدهم جدول قرار داشت و ماشین سازی هم شانزدهم بود. با گذشت یک نیم فصل کامل، رتبه آخر ماشین سازی تغییری نکرده و روند نتیجه گیری این تیم هم به مانند دور رفت ناامید کننده بوده است.

 

در سمت مقابل اما نساجی پس از حضور ساکت الهامی توانسته روند بسیار بهتری را در پیش بگیرد و از یک تیم مدعی سقوط به تیمی تبدیل شود که امید بسیار زیادی برای بقا دارد. این تیم فردا در حالی به مصاف ماشین سازی می رود که به هر سه امتیاز بازی نیاز مبرمی دارد چرا که تنها یک امتیاز بیشتر از ذوب آهنِ رده پانزدهمی دارد و نمی خواهد بار دیگر حضور در رتبه پانزدهم را تجربه کند.

 

در سمت مقابل نیز ماشین سازی برای زنده نگه داشتن اندک شانس بقای خود به دنبال کسب اولین برد با هدایت علیرضا اکبرپور است؛ این تیم که در طول فصل تنها یک برد کسب کرده با 11 امتیاز کار بسیار سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد.

دیدگاه‌ها