کد خبر : 1763571 | 03 تیر 1400 ساعت 13:21 | 44.3K بازدید | 1 دیدگاه

رئال مادرید هم مشتری ستاره تیم ملی سوئد شد

بنا بر ادعای آاس، رئال مادرید به جذب الکساندر ایساک علاقه‌مند است.

رئال مادرید هم مشتری ستاره تیم ملی سوئد شد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که تابستان شلوغی در انتظار رئال مادرید خواهد بود. تا به اینجا نیز جدایی سرخیو راموس، اسطوره بلانکوس از این باشگاه قطعی شده و به طور قطع در ادامه نقل و انتقالات تابستانی نیز تغییر و تحولاتی در این تیم به وجود خواهد آمد.

 

 

1615370

 

 

یکی از اصلی ترین دغدغه های رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی تقویت خط حمله تیم کارلو آنچلوتی است. در روزهای اخیر اخباری پیرامون توافق لوس بلانکوس برای جذب ارلینگ هالند به گوش رسیده است. این در حالی است که برخی دیگر از گزارش ها حاکی از آن است که همچنان کیلیان امباپه اصلی‌ترین گزینه پر افتخارترین باشگاه اروپا در تابستان 2021 محسوب می شود.

 

اما حالا از یک گزینه جدید برای تقویت خط حمله رئال مادرید رونمایی شده است. بر اساس این گزارش الکساندر ایساک، ستاره تیم ملی سوئد که تا به اینجای یورو عملکرد درخشانی از خود ارائه داده مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است. این بازیکن فصل گذشته را در رئال سوسیداد سپری کرد و در آنجا نیز عملکردی خیره کننده داشت؛ جایی که موفق شد 17 گل برای این تیم به ثمر برساند؛ عملکردی که باعث شده چند باشگاه بزرگ اروپایی و حالا رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند.

 

 

1615707

دیدگاه‌ها