کد خبر : 1763573 | 03 تیر 1400 ساعت 13:21 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

دیدار پرسپولیس با پنجمین تیم کرمانی

مظلومی مهمترین خاطره سرخ‌ها از سفر به کرمان

پرسپولیس فردا به مصاف مس رفسنجان در کرمان می‌رود و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید در روزی که میهمان مس هستند سه امتیاز را به تهران بیاورند.

مظلومی مهمترین خاطره سرخ‌ها از سفر به کرمان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز جمعه بیست و دومین رویارویی خود را با کرمانی‌ها در لیگ برتر تجربه خواهد کرد. پرسپولیسی که پس از فتح سوپر جام روحیه بالایی دارد باید به مصاف تیمی برود که با توجه به تازه لیگ برتری شدن، عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

 

پیش از این در بیست و یک دیدار پرسپولیس با تیم های کرمانی سهم سرخپوشان ۹ پیروزی بوده است. این دیدارها ۸ بار مساوی شده و ۴ شکست نیز در کارنامه پرسپولیس به ثبت رسیده. مس کرمان، مس سرچشمه، گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان تیم‌هایی هستند که قرمزها به مصاف آن‌ها رفته اند.

 

1615709

 

پرسپولیس تا کنون بردهای زیادی را در کرمان به دست نیاورده است. آن‌ها تا پیش از سال ۹۲ هیچ‌گاه در کرمان برنده نبودند اما این طلسم را با پیروزی ۶ گله مقابل تیم پرویز مظلومی در شهید باهنر کرمان شکستند. مس کرمان در آخر با این شکست سقوط کرد و تا کنون به لیگ برنگشته است.

 

پرسپولیسی‌ها دومین برد خود در کرمان را نیز با برتری پر گل مقابل یک استقلالی دیگر به دست آوردند. تیم گل‌محمدی در این فصل پنج گل در کرمان به گل‌گهر قلعه نویی زد تا برد به یاد ماندنی دیگری در کرمان ثبت کند. سرخ‌ها حالا باید به مصاف مس رفسنجان با انگیزه بروند و  گل‌محمدی که از اهمیت امتیازات این بازی با خبر است در پی سومین برد پرسپولیس در کرمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها