کد خبر : 1763577 | 03 تیر 1400 ساعت 13:40 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

موج جدید انتقادات از تیم یواخیم لوو با وجود صعود

توصیف آلمان در سه کلمه؛ عصبانی، گیج و لرزان

با وجود صعود تیم ملی آلمان به مرحله یک هشتم نهایی یورو بسیاری از مطبوعات این کشور از تیم یواخیم لوو انتقاد کردند.

توصیف آلمان در سه کلمه؛ عصبانی، گیج و لرزان

به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لوو آخرین روزهای حضور خود روی نیمکت تیم ملی آلمان را پشت سر می‌گذارد؛ این سرمربی بعد از چندین سال حضور روی نیمکت مانشافت بعد از رقابت های یورو از جمع آلمان ها جدا خواهد شد و جای خود را به سرمربی سابق بایرن مونیخ یعنی هانسی فلیک می دهد.

 

 

1615714

 

 

لوو امیدوار است در آخرین تورنمنتی که هدایت آلمان را برعهده دارد با این تیم به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کند؛ با این حال آنها در رقابت‌های یورو شروع پرفراز و نشیبی داشته اند. آلمان در مسابقه اول خود با یک گل از فرانسه شکست خورد. آنها در بازی دوم عملکردی متفاوت ارائه دادند و به شکلی مقتدرانه و با نتیجه 4-2 پرتغال را شکست دادند.

 

در حالی که به نظر می رسید آلمان در بازی شب گذشته خود کار دشواری برای پیروزی مقابل مجارستان پیش رو نداشته باشد اما آنها تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بودند و حتی در آستانه حذف از یورو قرار داشتند اما گل دقیقه 84 لئون گورتزکا باعث شد آنها به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

 

 

1615712

 

 

با وجود صعود تیم ملی آلمان به مرحله یک هشتم نهایی یورو موج جدیدی از انتقادات نسبت به تیم یواخیم لوو در این کشور به وجود آمده است. بسیاری از کارشناسان و مطبوعات در این کشور عملکرد آلمان را در سه مسابقه ابتدایی بسیار ناامیدکننده تلقی کرده اند. در یکی از این موارد کارل هاینس وایلد، یکی از خبرنگاران مطرح نشریه کیکر از عبارت "عصبانی، گیج و لرزان" برای توصیف تیم ملی آلمان استفاده کرده و نگاهی انتقادی به عملکرد این تیم داشته است.
با این حال باید منتظر ماند و دید که تیم ملی آلمان در ادامه رقابت‌های یورو چه عملکردی ارائه خواهد داد و تا کجا پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها