کد خبر : 1763578 | 03 تیر 1400 ساعت 13:47 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

مس – پرسپولیس؛ به یاد سر 3 امتیازی سید جلال

پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف مس خواهد رفت که خاطره خوشی از تقابل با این تیم در دور رفت دارد.

مس – پرسپولیس؛ به یاد سر 3 امتیازی سید جلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس فردا از ساعت 19:15 میهمان تیم مس رفسنجان خواهد بود. این دیدار در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار می شود و شاگردان یحیی گل محمدی برای جا نماندن از کورس قهرمانی که با سپاهان دارند، نیازمند کسب هر سه امتیاز این دیدار هستند.

 

سرخ پوشان در حالی فردا مس را مقابل خود خواهند دید که از رویارویی با این تیم در دور رفت خاطره بسیار شیرینی دارند؛ تقابلی که 3 امتیاز آن به 4 هفته ناکامی پرسپولیسی ها در کسب پیروزی پایان داد و به نوعی یک کامبک برایشان بود؛ همان گونه که امید عالیشاه، سازنده تک گل آنها در بازی رفت گفته بود: "بازی‌های فشرده‌ای را داشتیم که روی عملکردمان تاثیرگذار بود. اصلا تعطیلات نداشتیم و مساوی های بدی داشتیم. تیم کامبک فوق العاده ای به لیگ برتر داشت و امیدوارم شرایط به همین شکل پیش برود."

 

1615717

 

سید جلال حسینی در بازی رفت پرسپولیس - مس تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رسانده بود.

 

 

تک گل پرسپولیس مقابل مس در بازی رفت را سید جلال حسینی با یک ضربه سر دیدنی وارد دروازه حریف کرد تا سومین گل خود را تا آن لحظه به ثمر رسانده باشد. این گونه بود که سرخ پوشان با تک گل سه امتیازی کاپیتان خط دفاعی شان از روندی که می رفت آنها را در شرایط دشواری قرار دهد خارج شوند.

 

پرسپولیس پیش از تقابل هفته نهم با مس در نیم فصل اول طی چهار بازی قبلی خود 4 مساوی متوالی مقابل نساجی، ذوب آهن، سپاهان و استقلال کسب کرده بود و در مکان هشتم حضور داشت اما پیروزی مقابل نماینده رفسنجان این تیم را تا رتبه سوم بالا برد و به نوعی نقطه شروع اوج گیری این تیم در لیگ بیستم بود.

 

برخلاف تقابل رفت دو تیم، پرسپولیس در 4 بازی اخیر خود موفق به کسب 3 پیروزی و یک تساوی شده و برای حفظ همین روند خوب، به دنبال تکرار نتیجه بازی رفت است.

دیدگاه‌ها