کد خبر : 1763580 | 03 تیر 1400 ساعت 14:00 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

از ناحیه همسترینگ؛

مصدومیت عجیب دروازه‌بان تیم ملی زنان!

دروازه‌بان جوان تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی نتوانسته برای تیم ملی در اردوی بلاروس به میدان برود، که دچار آسیب‌دیدگی بوده است.

مصدومیت عجیب دروازه‌بان تیم ملی زنان!

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته در خبری با عنوان «معمای عجیب غیبت زهرا خواجوی در تیم ملی» به موضوع غیبت این بازیکن در ترکیب تیم ملی فوتبال زنان در دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های ملی زنان بلاروس و ازبکستان پرداختیم.

 

با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد که کاروان تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی به مینسک بلاروس سفر کرده که زهرا خواجوی در تمرینات از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی بوده و به همین علت نمی‌توانسته در درون دروازه تیم ملی بایستد و البته میزان دوری او از میادین نیز نامشخص است.

 

نکته جالب‌توجه درباره مصدومیت خواجوی، پارگی همسترینگ او است در شرایطی که با توجه به فعالیت دروازه‌بان کم‌تر این‌چنین مصدومیت برای دروازه‌بان‌های فوتبال رخ می‌دهد و شاید جلال بشرزاد مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی بتواند پاسخ بهتری در این زمینه ارائه کند؛ موضوع عجیب در این زمینه، سکوت خبری سایت رسمی فدراسیون فوتبال بود که به صورت لحظه‌ای اخبار پیرامون اردوی تیم ملی را پوشش می‌داد اما در این زمینه خبر روی خروجی سایت فدراسیون قرار نگرفت.

 

با این‌حال باید دید در میان دعوت‌شدگان به اردوی جدید تیم ملی که از روز شنبه برگزار خواهد شد، نام زهرا خواجوی قرار خواهد گرفت یا او همچنان اردوهای تیم ملی را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد؛ گفتنی است تیم ملی فوتبال زنان برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا که شهریورماه برگزار خواهد شد، خود را آماده می‌کند.

دیدگاه‌ها