کد خبر : 1763585 | 03 تیر 1400 ساعت 14:29 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان اخلاق تنیس روی میز معرفی شدند

پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز با معرفی دو بازیکن به عنوان بازیکنان اخلاق همراه بود.

بازیکنان اخلاق  تنیس روی میز معرفی شدند
به گزارش"ورزش سه" به نقل از به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی مردان که به میزبانی بابل برگزار شد، از سوی محمد قاسم عموئیان سرداور مسابقات آریا امیری از کردستان و سعید احمدیان از آذربایجان شرقی به عنوان بازیکنان اخلاق این دوره معرفی شدند.
 

قرار است از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز از این دو ورزشکار تقدیر بعمل آید.

 

در جداول حذفی مسابقات انتخابی تیم ملی آریا امیری در مرحله نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب نوشاد عالمیان شد، در مرحله دوم با پشت سر گذاشتن ۴ بر یک در مصاف با سعید احمدیان به یک چهارم راه یافته و در یک بازی تماشایی مقابل حمیدرضا طاهرخانی مغلوب شد و از ادامه راه بازماند.

 

امیری با انگیزه در جدول حذفی سوم بار دیگر در رویارویی با نوشاد یک بازی پایاپای از خود به نمایش گذاشت اما در پایان با بدشانسی ۴ بر ۳ مغلوب حریف با تجربه خود شد و در دور پایانی نیز ۴ بر صفر از سد احمدیان گذشت و با پشت سر گذاشتن آرمان حاجی ئی، در مصافِ نیمه نهایی مقابل حمیدرضا طاهرخانی با نتیجه نزدیک ۴ بر سه مغلوب شد.

 

همچنین سعید احمدیان در جدول سوم تا پای فینال مسابقات راه یافت اما در خاتمه با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل نوروزی پذیرای شکست شد. در دور اول ۴ بر ۲ در مصاف با معدن کن از ادامه راه بازماند. در جدول دوم و چهارم نیز مغلوب امیری در مرحله یک هشتم شد.

 

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز روز گذشته به پایان رسید.

دیدگاه‌ها