کد خبر : 1763590 | 03 تیر 1400 ساعت 14:47 | 46.6K بازدید | 2 دیدگاه

و این‌چنین کریس به رکورد شهریار رسید؛

مدیتیشن رونالدو پیش از رکوردشکنی! (عکس)

مهاجم تیم فوتبال پرتغال با تمرکزی ویژه برای به ثمر رساندن گل دوم خود و تیمش مقابل فرانسه، پشت ضربه پنالتی ایستاد.

مدیتیشن رونالدو پیش از رکوردشکنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در جدال پرماجرای شب گذشته پرتغال و فرانسه در هفته پایانی رقابت‌های دور گروهی و کورس رقابت برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی، ابتدا متئو لاهوز صحنه‌ای بحث‌برانگیز را برای پرتغال اعلام پنالتی کرد که آن ضربه را کریستیانو رونالدو تبدیل به گل کرد تا هم تیمش را پیش بیندازد و هم در یک‌قدمی شکستن رکورد تاریخی علی دایی قرار گیرد.

 

1615734

 

1615735

 

اما در ادامه بازی لاهوز بازهم نقطه پنالتی را نشان داد و این‌بار سوت او و اعلام ضربه پنالتی، سهم فرانسوی‌ها شد که کریم بنزما پشت توپ ایستاد و خلاف جهت به مانند ضربه رونالدو، توپ را به تور دروازه پاتریسیو دوخت تا بازی مساوی شود. با شروع نیمه دوم و فرار عالی کریم بنزما، او گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند و این‌چنین باعث کامبک فرانسه در این مسابقه حساس شد.

 

اما این پایان کار نبود چرا که در ادامه بازی بار دیگر سوت متئو لاهوز به نشانه اعلام خطای پنالتی به صدا در آمد و فرصتی طلایی نصیب پرتغالی‌ها شد تا هم بازی را به تساوی بکشانند و کریسیتانو رونالدو با گل کردن این ضربه، به گل ملی شماره 109 خود برسد و با رکورد برترین گلزن فوتبال ملی جهان که در اختیار علی دایی بود، برابری کند.

 

1615736

 

رونالدو پیش از آن‌که ضربه پنالتی را بزند، با تمرکز ویژه‌ای سعی کرد تا استرس را از خود دور کند و با دقت بالایی توانست بازهم هوگو لوریس سنگربان تیم ملی فرانسه را فریب دهد و توپ را خلاف جهت او به گوشه دروازه فرانسه فرستاد تا هم بازی به تساوی کشیده شود و هم رونالدو به رکورد برترین گلزن فوتبال ملی جهان برسد؛ شکار تصویر تمرکز رونالدو پیش از ضربه پنالتی، باعث شد تا یکی از قاب‌های جالب‌توجه جدال پرتغال و فرانسه این‌چنین به ثبت برسد.

دیدگاه‌ها