کد خبر : 1763593 | 03 تیر 1400 ساعت 14:56 | 26.7K بازدید | 4 دیدگاه

محکوم به برد در این بازی هستیم؛

مربی استقلال: گل‌گهر دومین تیم ثروتمند ایران است

مربی استقلال امیدوار است فردا مقابل گل‌گهر به برتری دست پیدا کنند.

 مربی استقلال: گل‌گهر دومین تیم ثروتمند ایران است

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد ماجدی در نشست خبری قبل از دیدار استقلال و گل‌گهر اظهار کرد: گل‌گهر پس از باشگاه سپاهان ثروتمندترین باشگاه ایران و از پشتیبانی مالی خوبی برخوردار است. نفرات خوبی مثل سهرابیان، زکی‌پور و منشا را قبل از فصل به خدمت گرفتند و در نیم‌فصل دوم هم برای تقویت کمربند میانی فرشید باقری و رضا شکاری را به‌عنوان پلی میکر جذب کردند تا بتوانند خط میانی و حمله خود را زهردارتر کنند.

 

او ادامه داد: چند بازی گل‌گهر را آنالیز کردیم، نقاط ضعف و قوت آنها را شناخته‌ایم و ان‌شاالله با توجه به این موارد بتوانیم استراتژی خوب و تاکتیک مناسبی برای بازی فردا ارائه دهیم و بتوانیم با تمرکز و تلاش بیشتر بازی فردا را برنده شویم و سه امتیاز را بگیریم.

 

مربی استقلال تصریح کرد: در حال حاضر گل‌گهر در رده چهارم جدول است و نیم‌نگاهی به کسب سهمیه دارد و به همین دلیل در نیم‌فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کرد و این تیم تقویت شد.

 

ماجدی یادآور شد: در بازی فردا هر دو تیم برای کسب پیروزی به زمین می‌روند، اما تیم استقلال همانطور که می‌دانید محکوم به برد است و ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. بازیکنان از بازی قبل هم‌قسم و همدل شدند تا ان‌شاالله بازی‌ها را یکی پس از دیگری با برد پشت سر بگذارند و دل هواداران را شاد کنند.

 

او تصریح کرد: خط دفاعی ما یک خط مستحکم است و هماهنگی لازم روز به روز بهتر می‌شود. ان‌شاالله فردا نیز خط دفاعی ما مقابل حملات گل‌گهر می‌ایستد و ان‌شاالله بتوانیم با نمایش خوب برنده شویم.

 

1615741

 

مربی استقلال در خصوص غایبان این تیم مقابل گل‌گهر گفت: وریا غفوری و رشید مظاهری یک آسیب دیدگی جزئی دارند که با تلاش کادر پزشکی برای بازی فردا آماده می‌شوند.

 

ماجدی با اشاره به تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: درباره هیئت مدیره صحبتی نمی‌کنم ولی امیدوارم هیئت مدیره با تدابیر خود آرامش را به استقلال برگرداند و ان‌شاالله بار سنگین از روی دوش سرمربی، کادر فنی و بازیکنان با تلاش هیئت مدیره مرتفع شود.

 

او درباره انتخاب زاهدی‌فر به‌عنوان داور بازی فردا گفت: از ایشان تقاضا داریم قضاوت عادلانه داشته باشند که اگر این اتفاق بیفتد، بازیکنان هم همکاری لازم را خواهند داشت.

 

مربی استقلال در پایان تاکید کرد: هفته بعد، هفته مبارزه با مواد مخدر است. امیدوارم شعار «نه به اعتیاد» تحقق پیدا کند و جوانان به سمت ورزش بروند و از مواد مخدر دوری کنند تا زندگی سالمی داشته باشند.

دیدگاه‌ها