کد خبر : 1763594 | 03 تیر 1400 ساعت 14:20 | 29.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

رئال مادرید، سد راه اسپانیای لوئیس انریکه

اسپانیا پس از دو بازی ضعیف در یورو 2020 سرانجام دیروز توانست با ارائه نمایشی دلپذیر 5-0 اسلواکی را شکست دهد.

رئال مادرید، سد راه اسپانیای لوئیس انریکه

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا با لهستان، سوئد و اسلواکی هم گروه بود و به نظر می رسید با توجه به میزبانی در هر سه بازی به عنوان تیم اول صعود کند اما این اتفاق رخ نداد.

لاروخا تحت هدایت لوئیس انریکه ابتدا برابر سوئد با تساوی بدون گل متوقف شد و سپس برابر لهستان به تساوی 1-1 دست یافت. در بازی سوم اسپانیا محکوم به پیروزی بود تا به یک هشتم نهایی صعود کند و این کار را هم انجام داد. اسپانیا 5-0 برنده شد و به عنوان تیم دوم به دور بعد یورو 2020 رسید تا حریف کرواسی شود.

 

 

1615517

 

 

اسپانیا می توانست تیم اول هم باشد اگر سوئد دقیقه 93 موفق نمی شد گل سوم را به لهستان بزند.

پیش از شروع رقابت ها لوئیس انریکه به دلیل عدم دعوت از بازیکنان رئال به تیم ملی تحت انتقادات شدید رسانه ها قرار داشت. برای اولین بار در تاریخ، اسپانیا بدون هیچ بازیکنی از  رئال در یک تورنمنت رسمی حضور دارد اما اکنون رئال مادرید به شکل غیر مستقیم سد راه لاروخا خواهد بود.

 

 

1615407

 

 

حریف بعدی اسپانیا، کرواسی با کاپیتانی لوکا مودریچ است. کروات ها با مودریچ ستاره بزرگ رئال مادرید قطعا می توانند مانع بزرگی برای صعود اسپانیا به یک چهارم نهایی باشند. اسپانیا اگر از سد کرواسی بگذرد، باید در دور یک چهارم نهایی با برنده فرانسه و سوئیس روبرو شود که احتمالا فرانسه خواهد بود. رافا واران و کریم بنزما ستاره های رئالی فرانسه هستند و چه کسی می داند، شاید کیلیان امباپه هم به زودی راهی رئال شود.

 

 

1615665

 

 

مسیر اسپانیا تا نیمه نهایی با موانع سختی همراه است و باید دید لوئیس انریکه می تواند به وعده ای که داده بود عمل کند و اسپانیا را جزو 4 تیم برتر جای بدهد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها