کد خبر : 1763601 | 03 تیر 1400 ساعت 15:25 | 69K بازدید | 1 دیدگاه

مارتین اودگارد:

رئال خیلی واضح گفت که باید برگردم

ستاره نروژی به رئال باز خواهد گشت، به این امید که این بار همه چیز خوب پیش برود.

رئال خیلی واضح گفت که باید برگردم

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2021 انتقال قرضی مارتین اودگارد از رئال به آرسنال رسمی شد. ستاره نروژی تا پایان فصل، قرضی برای توپچی ها بازی کرد و در قرارداد او بند خرید دائمی نیز گنجانده نشده بود.

 

 

1615747

 

 

فصل که به اتمام رسید، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه ای تایید کرد که اودگارد به رئال باز خواهد گشت. عملکرد خوب ستاره نروژی باعث شده بود تا توپچی ها برای حفظ او ابراز علاقه کنند ولی رئال مادرید روی بازگشت او اصرار داشت. به خصوص پس از استعفای زیدان و آمدن کارلو آنچلوتی، اکنون اودگارد امید زیادی برای درخشش در رئال دارد.

 

 

1564841

 

 

ستاره نروژی در مورد بازگشت به رئال گفت:« من بازیکن رئالم و 10 روز دیگر باید در تمرینات پیش فصل حاضر شوم. رئال در مورد من واضح حرف زد، آنها خواستند برگردم. به همین دلیل وقتی تمرینات شروع شود باید در مادرید باشم.»

 

 

1002357

 

 

آنچلوتی:« هنوز شخصا با آنچلوتی حرف نزده ام ولی با مسئولان باشگاه صحبت کرده ام. به من گفتند که آنچلوتی مرا می خواهد و مشخصا رویای من همیشه درخشش در رئال بوده است. شش سال پیش به رئال پیوستم و آرزویم همیشه حضور در ترکیب ثابت این تیم بوده است. از بازگشت استقبال می کنم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.»

 

دیدگاه‌ها