کد خبر : 1763603 | 03 تیر 1400 ساعت 15:55 | 26.6K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی کرواسی:

ترجیح می دادم به سوئد برخورد کنیم نه اسپانیا

زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی معتقد است بازی بسیار دشوارتری با اسپانیا خواهند داشت و بهتر بود به سوئد برخورد می کردند.

ترجیح می دادم به سوئد برخورد کنیم نه اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور گروهی یورو 2020 به اتمام رسید و تکلیف 16 تیم صعود کننده به یک هشتم نهایی نیز مشخص شد. کرواسی توانست با پیروزی در زمین اسکاتلند راهی دور بعد شود و در این مرحله باید برابر اسپانیا قرار بگیرد.

 

 

1615228

 

 

اسپانیا با برتری 5-0 بر اسلواکی پس از سوئد در گروه خود دوم شد در حالی که تا دقیقه 93 بازی سوئد و لهستان، تیم نخست گروهش بود. سوئد دقیقه 93 گل سوم را زد و به صدر بازگشت تا به مصاف اوکراین در یک هشتم نهایی برود.

 

 

1491202

 

 

زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی در مورد مصاف با اسپانیا گفت:« حریفی سخت در این مرحله از رقابت ها پیش رو داریم. خیلی ساده تر بود اگر به سوئد برخورد می کردیم ولی چاره ای نیست و باید این را پذیرفت. اسپانیا برابر اسلواکی کیفیت واقعی اش را نشان داد. تیمی جوان، شاداب و انرژیک هستند و دوست دارند مالک توپ و میدان باشند.»

 

 

1615518

 

 

دالیچ ادامه داد:« اسپانیا از جلو پرس می کند و به دنبال فضای خالی هستند تا با ارسال پاس های سریع، وینگر های شان را صاحب شانس کنند. برای گذر از اسپانیا باید در بالاترین سطح خودمان باشیم. ما هم تیم بزرگی هستیم و برای هیچ تیمی حریفی ساده محسوب نمی شویم. قبلا هم نشان داده ایم که قابلیت شکست دادن اسپانیا را داریم هرچند یک شکست 6-0 برابر این تیم نیز متحمل شده ایم ولی حالا ترکیب دو تیم کاملا متفاوت است. امیدوارم روز دوشنبه ما تیم صعود کننده باشیم.»

دیدگاه‌ها