کد خبر : 1763604 | 03 تیر 1400 ساعت 15:55 | 66.4K بازدید | 13 دیدگاه

گمانه زنی درباره لیست نهایی آلکنو

کدام 12 والیبالیست به المپیک می روند؟

به نظر می رسد تا حد زیادی ترکیب نهایی تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک توکیو مشخص شده است.

کدام 12 والیبالیست به المپیک می روند؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو 18 بازیکن را در لیگ ملت های 2021 محک زد، حالا همه در انتظار لیست نهایی او برای المپیک توکیو هستند؛ لیستی که به گفته داورزنی هفته آینده اعلام خواهد شد. با اینکه رییس فدراسیون از احتمال اضافه شدن بازیکنی خارج از لیست لیگ ملت ها به تیم ملی برای المپیک هم خبر داده، اما بعید است آلکنو به بازیکنانی که تا به حال آن ها در مسابقه آزمایش نکرده، اعتماد کند.


می توان گفت حضور سعید معروف، سیدمحمد موسوی و میلاد عبادی پور در المپیک توکیو تا حد زیادی قطعی شده است. این سه بازیکن باتجربه در کنار خود 9 بازیکن دیگر را خواهند دید و در مجموع تیم ملی با 12 نفر راهی توکیو می شود.


با توجه به اعتماد آلکنو به میثم صالحی و همچنین صابر کاظمی در جریان لیگ ملت ها به نظر می رسد این دو بازیکن نیز در لیست نهایی او جای خواهند داشت. جدا از این احتمالا امیر غفور هم با توجه به تجربه بالای خود و بهبودی بعد از مصدومیت به لیست اضافه می شود.


در بخش سرعتی زن ها احتمالا مسعود غلامی و علی اصغر مجرد دو بازیکن دیگری هستند که در کنار موسوی حضور دارند.


در بخش دریافت کننده ها هم احتمالا امیرحسین اسفندیار یکی از گزینه های نهایی آلکنو خواهد بود و ممکن است پوریا فیاضی نیز به او اضافه شود.


برای پاسور دوم نیز باید دید آلکنو از بین وادی و کریمی کدام یک را انتخاب خواهد کرد. از بین دو لیبرو یعنی آرمان صالحی و محمدرضا حضرت پور نیز یک نفر به توکیو می رود که احتمالا صالحی گزینه نهایی آلکنو است.


بنابراین و بر اساس گمانه زنی هایی که به واقعیت نزدیک است، می توانیم لیست 12 نفره تیم ملی را اینطور پیش بینی کنیم:

 

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، امیرحسین اسفندیار، پوریا فیاضی، جواد کریمی(محمدطاهر وادی)، امیر غفور(بردیا سعادت)، صابر کاظمی و آرمان صالحی(محمدرضا حضرت پور)

دیدگاه‌ها