کد خبر : 1763607 | 03 تیر 1400 ساعت 16:40 | 97.7K بازدید | 3 دیدگاه

کریم فاش کرد؛ با رونالدو از چه حرف زدیم؟

دیدار دیشب پرتغال و فرانسه فرصتی برای ملاقات دوباره کریم بنزما و کریستیانو رونالدو بود.

کریم فاش کرد؛ با رونالدو از چه حرف زدیم؟

به گزارش "ورزش سه"، طلسم ناکامی های کریم بنزما در ترکیب تیم ملی فرانسه بالاخره دیشب شکست و او موفق شد بعد از سال ها دو بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده و مقدمات صعود فرانسه به عنوان تیم اول به دور حذفی یورو را فراهم کند.

کریم بنزما هر دو گل فرانسه را به پرتغال زد و در پایان بازی بهترین بازیکن زمین نیز معرفی شد. او به دلایل غیرورزشی 5 سال و نیم از تیم ملی دور بود ولی درخشش در سه فصل گذشته با پیراهن رئال در نهایت دیدیه دشان سرمربی فرانسه را متقاعد کرد تا او را برگرداند.

 

 

1615666

 

 

در بازی دیشب رونالدو هم دو گل پرتغال را زد تا زننده 4 گل بازی هم تیمی های سابق باشند. کریم و رونالدو 9 سال در رئال کنار هم بازی کردند و در طول بازی و پایان مسابقه، خوش و بش گرمی داشتند و پیراهن های شان را باهم تعویض کردند.

 

 

1615732

 

 

بنزما در نشست خبری پس از بازی در مورد ملاقات دوباره رونالدو گفت:« همیشه دیدن دوباره رونالدو اتفاق خوبی است. 9 سال در رئال هم تیمی بودیم و بارها گل زدیم و برای هم گل ساختیم. جام های زیادی بردیم و خاطرات بسیار زیادی از یکدیگر داریم. با رونالدو حرف زدیم و برای هم چه در رده ملی و چه باشگاهی آرزوی موفقیت کردیم. اینکه همچنان بتوانیم در زمین بدرخشیم و تفاوت ها را رقم بزنیم.»

 

دیدگاه‌ها