کد خبر : 1763610 | 03 تیر 1400 ساعت 16:47 | 11.1K بازدید | 2 دیدگاه

جوانان گوانگژو، ACL را با شکست آغاز کردند

تیم فوتبال گوانگژو اورگرانده که با ترکیبی از بازیکنان زیر 21 سال خود در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده، در بازی اول خود تن به شکست داد.

 جوانان گوانگژو، ACL را با شکست آغاز کردند

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه J از ظهر امروز و به میزبانی تایلند آغاز شد که در نخستین بازی این گروه، تیم فوتبال سرزو اوزاکا موفق شد مقابل گوانگژو اورگرانده به برتری دست پیدا کند.

 

1615766


سرزو اوزاکای ژاپن که باید در دیدار پلی آف به مصاف ملبورن سیتی می رفت، به دلیل انصراف نمایندگان استرالیا از حضور در لیگ قهرمانان آسیا، به طور مستقیم راهی مرحله گروهی شد. در سوی مقابل، گوانگژو اورگرانده نیز همچون سایر نمایندگان چینی با بازیکنان جوان خود در این رقابت ها شرکت کرده است.

 

1615763


در دیدار اول دو تیم، سرزو اوزاکا با نتیجه دو بر صفر از سد حریف خود عبور کرد. هیرواکی اوکونو در دقیقه 15 و تیاگو پاگنوسات در دقیقه 69 روی 2 پاس گل ریکی هاراکاوا موفق شدند دروازه گوانگژو را باز کنند تا نماینده ژاپن در این گروه کار سختی برای صعود نداشته باشد.


در این بازی، گوانگژو با بازیکنان جوانی که مسن ترین آنها 22 سال سن داشت به مصاف حریف رفت. تمام بازیکنان جوان این تیم با شماره پیراهن های عجیب و غریبی در زمین حضور پیدا کردند. به طور مثال سنگربان این تیم شماره 71 را بر تن کرده بود و شماره های خط هافبک این تیم از اعدادی نظیر 43، 65، 68، 73 و 78 تشکیل شده بود.

 

1615764


پس از بحران کرونا و سخت گیری های شدید در کشور چین، نمایندگان این کشور تصمیم گرفتند با ترکیبی از بازیکنان جوان و رده های پایه خود در این رقابت ها حضور پیدا کنند. تیم اصلی گوانگژو نیز در کشور چین حضور دارد و فابیو کاناوارو سرمربی این تیم نیز به همراه گوانگژو به تایلند سفر نکرده و مربی جوانان این باشگاه، وظیفه هدایت نماینده چین در لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارد.

دیدگاه‌ها