کد خبر : 1763616 | 03 تیر 1400 ساعت 16:55 | 35.9K بازدید | 3 دیدگاه

ناامیدی در رئال، جذب امباپه غیرممکن است

مسئولان رئال به این نتیجه رسیده اند که حداقل تابستان امسال قادر به جذب کیلیان امباپه نیستند.

ناامیدی در رئال، جذب امباپه غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه همچنان بحث داغ رسانه هاست. در حالی که که قرارداد فعلی این مهاجم با پاری سن ژرمن 12 ماه دیگر به پایان می رسد، او هنوز تمایلی برای تمدید نشان نداده است.

 

 

1615322

 

 

ملی پوش فرانسوی بارها احترام خود را نسبت به PSG ابراز داشته اما هیچ نشانه ای از تمایل به انعقاد قرارداد جدید  از خود نشان نداده و این موضوع باشگاه پاریسی را به شدت نگران کرده است.

اکنون در فرانسه ادعا می کنند که امباپه تصمیم خود را گرفته و به PSG گفته است که می خواهد جدا شود.

چندی پیش ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی در مصاحبه با اکیپ تاکید کرد که امباپه تابستان جدا نخواهد شد و اینکه او به عنوان بازیکن آزاد نیز راهی تیم دیگر نمی شود تا به عبارتی این پیام را بفرستد که نسبت به تمدید قرارداد ستاره فرانسوی اطمینان خاطر دارد.

 

 

1608758

 

 

طبق ادعای نشریه اتلتیک و به نقل از یکی از مدیران بلندپایه رئال، در باشگاه مادریدی به این نتیجه رسیده اند که جذب امباپه در تابستان امسال نزدیک به غیرممکن است. آنها تلاش خود را خواهند کرد و منتظر این هستند تا امباپه تمایلش به جدایی را علنی کند اما با این حال معتقدند که تنها شانس جذب امباپه تابستان بعد و به عنوان بازیکن آزاد است.

به همین دلیل است که این روزها اخبار پیشنهاد رئال به ارلینگ هالند به شکلی جدی مطرح شده و باشگاه مادریدی به دنبال جذب ستاره نروژی دورتموند در تابستان امسال است.

 

دیدگاه‌ها