کد خبر : 1763618 | 03 تیر 1400 ساعت 17:38 | 79.1K بازدید | 8 دیدگاه

کوتینیو ماندنی است

هیچ تیمی هافبک بارسلونا را نمی خواهد!

ستاره برزیلی بارسا به دلیل مصدومیت طولانی مدت هیچ پیشنهادی برای خروج از باشگاه دریافت نکرده است.

هیچ تیمی هافبک بارسلونا را نمی خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو فصل 20-2019 را در باشگاه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و با این تیم به سه گانه فوق العاده بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

با وجود عملکرد نسبتاً خوب ستاره برزیلی در ترکیب باواریایی‌ها اما باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نخواهد کرد و به همین خاطر کوتینیو در تابستان گذشته دوباره به بارسلونا بازگشت.

 

ستاره برزیلی در آخرین بازی سال 2020 بارسا برابر ایبار مصدوم شد و تحت حراحی مینیسک زانو قرار گرفت. کمی بعد او برای بار دوم نیز جراحی شد ولی شرایط بدتر از تصور پیش رفت و او برای سومین بار تحت جراحی مینیسک قرار گرفت و به این ترتیب نه تنها ادامه فصل که کوپا آمه ریکا را نیز از دست داد. 

 

 

1558887

 

 

کوتینیو که هفته هاست در ریو ریکاوری می کند، ماه گذشته در صفحه اینستاگرامش در مورد وضعیت خود پیامی منتشر کرد و نوشت:« به سختی تلاش می کنم و اطمینان دارم که بهتر و قوی تر از گذشته باز می گردم. هر روز برای من یک چالش جدید است و نیاز است بیشترین انرژی ممکن را بگذارم ولی ریکاوری به کندی پیش می رود و باید همچنان صبور باشم.»

 

 

1533860

 

 

او گران ترین بازیکن تاریخ بارسلوناست و به نظر می رسد فصل بعد نیز در بارسا خواهد ماند و فرصتی دوباره برای درخشش خواهد داشت چرا که پیشنهادی برای وی نرسیده و مصدومیت طولانی مدتش باعث شده تا هیچ تیمی روی خرید او ریسک نکند.

در بارسا به این اطمینان رسیده اند که کوتینیو را برای فصل بعد در اختیار خواهند داشت و از بخت خوب این بازیکن، رونالد کومان سرمربی بارسا هم به وی اعتماد دارد. بالاخره نوبت به درخشش کوتینیو در بارسا خواهد رسید؟

دیدگاه‌ها