کد خبر : 1763623 | 03 تیر 1400 ساعت 18:07 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکنان در این روزهای گرم خسته شده اند؛

استکی: امیدوارم عمدی در دیراعلام شدن رای نباشد

مربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید این تیم آماده مصاف با آلومینیوم اراک است و به جز قاسم حدادی فر مصدوم و محرومی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک که امتیازات آن برای سبزپوشان اهمیت فراوانی دارد، پس از اینکه علی دادفر مدیر رسانه ای این تیم 53 امین سالگرد تاسیس باشگاه را تبریک گفت، حرف هایش را اینطور آغاز کرد: وقتی لیگ طولانی می شود، خسته کننده می شود و بازیکنان علاوه بر خستگی جسمی با فرسودگی روحی هم مواجه می شوند. من در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر آقای حسینی برگزار کردیم و چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که خیلی خوب بودند. شرایط خوبی داریم و خدا را شکر آسیب دیده نداریم. امیدوارم بازی خوبی باشد. مهم تر از اینکه بازی جوانمردانه باشد و شاهد یک بازی تماشاگرپسند باشیم و هر تیمی بهتر است مزد زحمتش را بگیرد.

 

 

1615787

 


استکی در مورد برنامه ریزی لیگ برتر و ضررهایی که به همراه دارد، بیان کرد: اولین لطمات این برنامه ریزی به بازیکن می خورد. به هر حالا بازیکنان در فصل های گذشته در این شرایط گرما چند هفته ای استراحت می کردند. امسال هم شاهد گرمای شدیدی هستیم و این به بازیکنان فشار وارد می کند. شما تا اندازه ای می توانید تمرین کنید. وقتی یک ماه هر روز بخواهید تمرین داشته باشید، انگیزه ای وجود ندارد. چون مسابقه ای وجود ندارد ولی به خاطر تیم ملی بوده و کاری نمی توان کرد.


از حسن استکی در مورد محرومان ذوب آهن در بازی روز آینده پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: نه خوشبختانه بازیکن محرومی نداریم و هر بازیکنی را که آقای حسینی صلاح بداند، بازی می کند. 


مهم ترین نکته رای صادر شده درباره بازی با سایپا است. دو تیم در زمین بازی کرده اند و نتیجه مشخص شده است. حالا بازیکنی که زیر یک دقیقه بازی کرده و تاثیری در بازی نداشته، نمی دانم چرا این رای را داده اند. امیدوارم کمیته استیناف این رای را برگرداند، چون این رای بدبینی ایجاد می کند. برای ذوب آهن یک مرتبه سر بازیکن خارجی این اتفاق است؛ امتیاز ذوب آهن را گرفتند و آن تیم هم یک امتیاز گرفت، چون در زمین مسابقه نتیجه معلوم شده است. نتیجه بیرون از زمین مسابقه را کسی نمی تواند تعیین کند.


استکی در رابطه با اینکه چرا رای هنوز صادر نشده، توضیح داد: ببینید من نمی خواهم بگویم این اتفاقات عمدی است، اما برای ما سر بازی مهم رای دادند. امیدوارم عمدی در کار نباشد. بالاخره همه اعضای کمیته به انسانیت و اسلام ایمان دارند و رایی صادر می کنند که این موارد را رعایت کرده باشد.

دیدگاه‌ها