کد خبر : 1763630 | 03 تیر 1400 ساعت 19:05 | 22.7K بازدید | 4 دیدگاه

اینسینیه فاش کرد؛

دلیل نرفتن گتوزو به تاتنهام و توپ طلا برای جورجینیو!

لورنزو اینسینیه، ستاره تیم ملی ایتالیا، در مصاحبه خود در آستانه مرحله حذفی یورو 2020 درباره آینده خودش و همچنین جنارو گتوزو و جورجینیو صحبت کرد.

دلیل نرفتن گتوزو به تاتنهام و توپ طلا برای جورجینیو!

به گزارش "ورزش سه"، لورنزو اینسینیه که در تیم ناپولی زیر نظر گتوزو بازی کرده بود، می گوید که کمی  بهم ریختگی اوضاع در تاتنهام دلیل اصلی رد کردن پیشنهاد این تیم لیگ برتری از سوی سرمربی ایتالیایی بود.

تاتنهام مدت ها است که به دنبال جانشینی برای ژوزه مورینیو که در ماه آپریل اخراج کردند، می گردد و مدیارن این تیم امیدوار بودند که بتوانند با گتوزو به توافق برسند.

اما گتوزو هم یکی دیگر از سرمربیانی بود که پیشنهاد تاتنهام را نپذیرفت. تاتنهام در این تابستان در عین حال که باید به دنبال یافتن یک سرمربی توانا باشد، باید تلاش کند تا راهی برای حفظ هری کین، کاپیتان خود، که مدت ها است ساز جدایی را کوک کرده است، پیدا کند.

 

1615799

 

اینسینیه که به همراه تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 شرکت دارد، در پاسخ به این سوال که چرا دوست صمیمی‌اش گتوزو حتی پس از مذاکره با تاتنهام همچنان بدون تیم است، گفت: "ما به هم پیام دادیم، او گفت که اوضاع کمی بهم ریخته بود اما الان من روی یورو تمرکز کرده ام و او در تعطیلات است پس قرار نیست که از او چنین سوالاتی را بپرسم."

در حالی که مقصد بعدی سرمربی سابق اینسینیه هنوز مشخص نیست، درباره آینده خود او نیز گمانه زنی هایی در جریان است. گفته می شود که اینسینیه که به زودی به 12 ماه پایانی قرارداد خود در ناپل خواهد رسید، مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

ملی پوش 30 ساله ایتالیایی گفت: "من هیچ حسرت و پشیمانی ندارم. به آرزوهایم که بازی کردن برای ناپولی و کاپیتانی این تیم بود رسیده ام. بیش از اندازه خوشحال و راضی ام. اکنون تمرکز من روی یورو است و بعدا درباره آینده با باشگاه صحبت می کنم."

 

1615802

 

اینسینیه به همراه تیم ملی ایتالیا موفق شده است تا با نمایشی پرقدرت به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 صعود کند و در بازی بعدی خود در مرحله حذفی با اتریش رو به رو خواهد شد.

مانوئل لوکاتلی و چیرو ایموبیله در ترکیب آتزوری درخشیده اند و جورجینیو، هافبک چلسی، نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که با تحسین زیادی روبرو شده است.

 

1615800

 

اینسینیه معتقد است جورجینیو، هم‌تیمی سابقش در ناپولی، شایسته رقابت برای دریافت توپ طلا است.

اینسینیه گفت: "ما بازیکنان با کیفیتی داریم. شما در مورد جورجینیو صحبت کردید و این درست است. او سال های خارق العاده ای را در چلسی گذرانده و من به داشتن او در تیم مان افتخار می کنم.

من کسی نیستم که تصمیم می گیرد آیا او شایسته دریافت توپ طلا هست یا نه، اما امیدوارم که او در لیست کاندیداها قرار بگیرد. او شایستگی اش را دارد. جورجینیو یک بازیکن عالی است. من او را پرفسور صدا می کنم و همه ما از بازی در کنار او خوشحالیم. "

 

 

دیدگاه‌ها