کد خبر : 1763645 | 03 تیر 1400 ساعت 20:19 | 28.1K بازدید | 7 دیدگاه

دنبال خوشحال کردن هواداران استقلال نیستیم؛

ربیعی: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست

محمد ربیعی می‌گوید که پرسپولیس بهترین تیم آسیاست و کادرفنی و بازیکنان مجرب و زبده ای دارد.

ربیعی: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و درباره مصدومانش اظهار نظر کرد. 

 

* کادر پرسپولیس مجرب و زبده است
به هر حال بازی خوبی در آخرین بازی لیگ مقابل سپاهان نداشتیم و بعد از آن چند روزی تعطیل کردیم و دور مجدد تمرینات را جلو بردیم و چند بازی دوستانه هم داشتیم و امیدواریم تیم را چه از لحاظ روحی و چه فنی، آماده ۷ بازی باقی مانده کنیم. می‌دانم بازی ما بسیار مشکل خواهد بود و از نظر من پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر آسیاست و کادرفنی مجرب و بازیکنان زبده‌ای دارد.

 

* توجیه و دفاعیه ای نداریم
در طرف مقابل ما هم سعی کردیم یک ریکاوری و بازپروری خوبی انجام دهیم تا برای بعد از بازی با سپاهان، جای هیچ توجیه و دفاعیه ای هم نباشد. سعی ما این است که در ۷ بازی بعدی روند کیفی تیم را باتوجه به هدف گذاری برای فصل جاری، به درست ترین شکل پیش ببریم.

 

* مصدومان ما برگشتند
ما آقای محمدحسین کریم زاده را که در تمرین قبل از بازی سپاهان دچار شکستگی شده بود را نداریم. تازه گچ پایش را چند روزی است باز کرده و کم کم به تمرینات باز پروری اضافه می‌شود. او جوان خوب رفسنجانی ماست. آقای طرحانی بعد از عمل جراحی یک هفته ای است به تمرینات بازگشته و آقای محمد انصاری هم به همین ترتیب. تلاش می‌کنیم با تمرینات اضافه برای این عزیزان شرایطشان بهتر شود. آقای کیانی که درگیر کرونا بود، یک هفته بود تستش منفی شده و بعد از قرنطینه چند روزی است که به تمرینات بازگشته است. این شرایطی است که تیم دارد، از این بابت که چند نفر از مصدومان را داریم، خوشحالیم و خرسندیم که به شرایط بازی نزدیک می‌شوند.

 

* انصاری آماده بازی است
محمد انصاری جزو نفرات ما برای بازی فردا هست و او نزدیک به ۱۰ روز است که در تمرینات شرکت می‌کند. شاید در شرایط بازی نباشد اما در تمرینات هست و تمرینات اضافی هم برای او برنامه ریزی کردیم و امیدواریم هرچه سریعتر به شرایط ایده آل نزدیک شود.

 

* این فقط یک سو تفاهم بود
در رابطه با آقای سرآسیایی قبلاً پرداخته شده و مشکل خاصی نبود. بازی های ما تعطیل بود و درخواستی بود و انجام شد و بعد از آن هم ایشان به تمرینات بازگشت و سو تفاهم بود و خیلی راحت این برطرف شد و ایشان از دوستان خوب من و همینطور ما و دیگر تیم های صنایع مس سعی میکنیم به دستور دکتر سعدمحمدی به همدیگر کمک کنیم. از نظر من این مسئله کاملا حل شده و من هم این وسط سعی کردم جایی که حوزه اختیارات من است ورود کنم و سو تفاهمی باقی نماند.

 

* هدف ما بقا در لیگ برتر است
با تمام احترام به تمام باشگاه‌ها این را می‌گویم. بعد از باخت ما به سپاهان یک سری اظهارنظرها شد اما ما یک تیم واحد هستیم و برای تیم خودمان می‌جنگیم و مهمترین مسئله برای شخص من شأن و منزلت مس کرمان و مردم شریف این حوزه است و در هر باشگاه که کار کنم من وظیفه دارم از حقوق تیم دفاع کنم و الان هم که سرمربی مس هستم با تمام احترام، سعی میکنیم در مقابل هر تیم با برنامه خودمان و تمام قوا بازی کنیم. حالا یک روز شما روز خوبتان نیست اما من هدفم در ابتدای امسال که در جلسات با مسئولین صنایع مس کرمان، هیئت مدیره مس رفسنجان و مدیرعامل باشگاه مطرح شد، این بود که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و فصل بعد برای این تیم رتبه تک رقمی ایجاد کنیم.

 

* مقابل سپاهان روز خوبمان نبود
برنامه‌ریزی ما این است که این اهداف را محقق کنیم. شاید خیلی ها باور نمی‌کردند اما به لطف خدا و زحمات همه، سال گذشته توانستیم یک رویای بزرگ را رقم بزنیم و تمام تلاشمان این است که تیم را امسال در یک رتبه مناسب حفظ کنیم. نه دنبال این هستیم که وقتی جلوی پرسپولیس بازی میکنیم استقلالی ها به نتیجه ما علاقه مند باشد و نه برعکس. ما همه تیم‌ها برایمان محترم هستند و رسالت خودمان را میبینیم با تمام قوا شرکت کنیم و اگر یک بازی را نتوانیم آنطور که میخواهیم ظاهر شویم، مثل باخت به سپاهان، آنقدر جسارتش را دارم که مسئولیت تمام شکست ها را بپذیرم چون برعهده سرمربی است و از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم.

دیدگاه‌ها