کد خبر : 1763658 | 03 تیر 1400 ساعت 21:40 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

موسیالا به خانه برمی‌گردد!

موقعیت عجیب ستاره جوان آلمان در دیدار با انگلیس

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، در بازی برابر مجارستان نقشی کلیدی در تیم ملی آلمان بازی کرد تا مانشافت بتواند همچنان د ریورو 2020 حاضر باشد.

موقعیت عجیب ستاره جوان آلمان در دیدار با انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا روز سه‌شنبه در ورزشگاه ومبلی لندن و برابر چشم هم‌وطنانش به میدان خواهد رفت، اما به عنوان ستاره تیم حریف. موسیالا که ملیت هر دو کشور انگلیس و آلمان را دارد، چندی پیش تصمیم گرفت که با پیراهن تیم ملی آلمان به میدان برود و حالا در بازی یک هشتم نهایی یورو 2020 در موقعیتی عجیب قرار گرفته است.

گلی که آلمان را به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 رساند توسط گورتزکا زده شد اما بدون کمک این پسر 18 ساله نه او موفق به گلزنی می شد و نه مانشافت به مرحله حذفی صعود می کرد.

 

1615891

 

این جمال موسیالا، مروارید بایرن مونیخ، بود که پس از اینکه یوآخیم لوو تنها هشت دقیقه مانده به پایان بازی او را از سر ناچاری به زمین فرستاد توانست فرشته نجات آلمان ها شود. آلمان که تا دقایق پایانی 2-1 از مجارستان عقب بود، نتیجه ای که آنها را از یورو حذف می کرد، در نهایت پس از حملات گسترده در انتهای بازی و در دقیقه 84 به گل تساوی دست یافت. روی حرکت جمال موسیالا از سمت چپ و ریباند دفع توپ مدافعان مجارستان، لئون گورتزکا در محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد.

موسیالا پس از بازی گفت: "من هیچ چیز برای از دست دادن نداشتم.

 

1615897

 

روز سه شنبه در ومبلی نیز اوضاع به همین شکل خواهد بود؛ جایی که آلمان در دوئلی سرنوشتساز به مصاف انگلیس می رود و حضور موسیالا بر حساسیت این بازی خواهد افزود. موسیالا که تابعیت هر دو کشور را دارد در رده های پایین تر برای تیم ملی انگلیس بازی کرده بود اما یوآخیم لوو او را متقاعد کرد تا در تیم ملی بزرگسالان آلمان بازی کند و در ماه مارس نیز برای نخستین بار در ترکیب مانشافت به میدان رفت.

موسیالا که در انگلیس بزرگ شده است در باره بازی روز سه شنبه گفت: "این مسابقه ای برابر وطن دوم من است. بازی جالبی خواهد بود."

 

1615894

 

از همین الان و چندین روز پیش از دوئل بزرگ آلمان و انگلیس، بسیار مشغول پیشبینی درخشش موسیالا در ومبلی هستند، آن هم در برابر سانه، بازیکن انگلیس، که شروعی ضعیف و پرانتقاد در نخستین یوروی خود داشته است.

موسیالا به هر حال به خانه برمی‌گردد، یا در ساعت 20:30 و با سوت آغاز بازی و یا با به صدا در آمدن سوت پایان بازی.

دیدگاه‌ها