کد خبر : 1763684 | 04 تیر 1400 ساعت 01:09 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

محرمی به کرواسی رفت و بازی کرد

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در جریان دیدار تدارکاتی این تیم به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دینامو زاگرب کرواسی که پس از قهرمانی در لیگ یک و جام حذفی کرواسی، استراحت حدودا ۲۰ روزه داشت و پس از انجام تمرینات، از روز شنبه، بیست و نهم خردادماه نخستین دیدار تدارکاتی خود را بدون حضور صادق محرمی برگزار کرد، دیروز هم یک مسابقه دوستانه انجام داد.

 

صادق محرمی که بخاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران و بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نتوانسته بود در روزهای ابتدایی تمرین و اولین دیدار دوستانه دینامو زاگرب کرواسی به میدان برود، دوباره به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

 

 

1615939

 

 

این مدافع راست ایرانی که حضور ثابت در هر چهار مسابقه تیم ملی در مرحله نخست انتخابی جام جهانی داشت و نمایش خوبی ارائه کرده بود، پس از حضور در تمرینات دینامو زاگرب، در نیمه دوم مسابقه دوستانه تیمش هم به میدان رفت.

 

دینامو زاگرب روز گذشته در دومین مسابقه دوستانه پیش فصل به مصاف سِرد اسلواکی رفت و در حالی که صادق محرمی را از ابتدای نیمه دوم تا پایان بازی در اختیار داشت، موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر شد.

 

 

1615940

 

 

صادق محرمی که همچنان با دینامو زاگرب قرارداد دارد و چهارمین سال حضورش در این باشگاه را آغاز کرده، امیدوار است مثل فصل اخیر با بدشانسی و مصدومیت مواجه نشود و بتواند در فصل جدید نمایش خوبی برای این تیم در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیدگاه‌ها