کد خبر : 1763695 | 04 تیر 1400 ساعت 10:07 | 130.9K بازدید | 6 دیدگاه

پروژه سوپرلیگ هرگز تعطیل نشده

فلورنتینو و رفع اتهام از جدایی زیدان،راموس و کاسیاس

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در جدیدترین مصاحبه خود صحبت های مهمی را مطرح کرده است.

فلورنتینو و رفع اتهام از  جدایی زیدان،راموس و کاسیاس

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال برای رئال مادرید بسیار پر سر و صدا سپری شده است. ابتدا زین‌الدین زیدان از هدایت لوس بلانکوس کناره‌گیری کرد و کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا انتخاب شد. در ادامه کاپیتان و اسطوره رئال یعنی سرخیو راموس نیز بعد از 16 فصل از جمع کهکشانی‌ها جدا شد.

 

 

1615978

 

 

فلورنتینو پرز حالا در جدیدترین مصاحبه خود به نامه خداحافظی جنجالی زین‌الدین زیدان و جدایی او از رئال مادرید واکنش نشان داده و می‌گوید: " من او را می‌شناسم و سال بسیار سختی را سپری کردیم. من برای ماندن او جنگیدم. می توانم به جان نوه‌هایم قسم بخورم که من نامه خداحافظی او را نخواندم. شخصی که آن نامه را نوشت زیدان نبود.

من برای او آرزوهای خوبی دارم زیرا زیدان اسطوره رئال مادرید بوده است و تمام احترام ما را با خود به همراه دارد. او آرزوی مربیگری فرانسه را دارد و امیدوارم که به این هدف دست پیدا کند."

 

جدایی سرخیو راموس: "من راموس را مانند پسرم دوست دارم. من خودم او را در سال 2005 به اینجا آوردم و پیش از این هیچ گاه با یک بازیکن به کنفرانس مطبوعاتی نرفته بودم. من راموس را تحسین می کنم. او یک افسانه بود و ما می خواستیم که بماند. ما به او پیشنهاد دادیم. راموس مهلت داشت اما در این مدت موضع خود را مشخص نکرد. اینجا خانه اوست و مطمئنا در نقش دیگری به رئال مادرید باز خواهد گشت."

 

 

1615359

 

 

شکست پروژه سوپرلیگ: "من می خواهم به عنوان رئیس رئال مادرید مورد قضاوت قرار بگیرم. به طور کلی فوتبال به من احتیاج دارد. یوفا باید نگران ایجاد یک رقابت جذاب تر باشد. فوتبال در حال مردن است، جوانان را به خود جلب نمی کند و مخاطبان رو به کاهش هستند و اگر کاری انجام نشود، اوضاع بسیار بدتر خواهد شد.
تیم های انگلیسی آن را ترک نکرده اند اما آنها توسط فیفا مجبور شده اند. ما ضرر می کنیم و چفرین حقوق خود را افزایش می دهد. افرادی هستند که امتیازاتی دارند و می خواهند آنها را حفظ کنند. آنها حتی می‌خواستند ما را از لیگ قهرمانان اروپا بیرون کنند اما دادگاه این اجازه را نداد. پروژه سوپرلیگ هرگز تعطیل نشده است."

 

آینده گرت بیل: "من می توانم فینال هایی که با او به موفقیت رسیدیم را به یاد بیاورم. او یکی از بهترین بازیکنان اروپاست. من بیل را با آن گل فوق العاده در فینال کیف، ضربه سر در فینال لیسبون و آن گل مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری به یاد می آورم."

 

 

1610050

 

 

آینده مارسلو و رافا واران : "مارسلو هنوز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و حالا کاپیتان اول تیم است. پیدا کردن یک مدافع چپ بهتر از او دشوار است.
واران در حال بازی در یورو است و وقتی برگردد با این بازیکن مذاکره خواهیم کرد. ما پیشنهادی برای واران دریافت نکرده ایم. او بازیکن نجیبی است و اگر بخواهد برود این را می‌گوید."

 

پرز درباره خاویر تباس:"فوتبال خراب شده و در حال مرگ است. هر کسی که نمی خواهد آن را ببیند نابینا است. مادرید دو سال سخت را متحمل شده است. وقتی حقوق آنها پایین می آید، باید سخاوت بازیکنان را برجسته کنم. باشگاه ها هشت بیلیون یورو از دست داده اند."

 

جذب کیلیان امباپه: "من می‌دانم که هواداران رئال مادرید چه می‌خواهند. آنها می دانند که سیاست من با ترکیبی از بهترین بازیکنان به همراه جوانان همراه است. من نمی خواهم در مورد بازیکنی صحبت کنم که متعلق به ما نباشد. مردم به ما اعتماد دارند و امباپه نیز بازیکنی فوق العاده عالی است. مادرید همیشه تلاش می‌کند که بهترین ها را به خدمت بگیرد. اما ما اکنون نیز تیم بسیار خوبی داریم؛ با جوانانی که برای آنها ارزش زیادی قائل هستیم."

 

 

1609488

 

 

پرز درباره آنچلوتی: "ما از حضور آنچلوتی، پینتوس و به طور کلی شروع این مرحله جدید بسیار خوشحال هستیم. از ابتدا او گزینه ما بود. ما فکر کردیم که او راه حل مناسبی برای ما خواهد بود و حالا اینجاست. من با پوچتینو، آلگری یا کونته صحبت نکردم."

 

خداحافظی تلخ ایکر کاسیاس: "مردم سوت های ناعادلانه ای علیه او می‌زدند و من بابت این مسئله احساس خیلی بدی داشتم. او فهمید که با توجه به این شرایط و به خاطر این که در رئال مادرید یک اسطوره است، باید جدا شود."

دیدگاه‌ها