کد خبر : 1763721 | 04 تیر 1400 ساعت 12:09 | 25.2K بازدید | 11 دیدگاه

پیام نیازمند آقای رکورد ایران (عکس )

بررسی‌ها نشان می‌دهد پیام نیازمند یک رکورد دیگر در لیگ برتر ایران را نیز جا به جا کرده است .

پیام نیازمند آقای رکورد ایران (عکس )

به گزارش ورزش سه، پیش از تعطیلی لیگ و شروع اردوی تیم ملی دروازه بان ۱۹۳ سانتی متری سپاهان موفق به ثبت ۹۱ امین بازی متوالی نود دقیقه ای خود در لیگ برتر شد و از این نظر  رکورد مهدی رحمتی که سابقه نود بازی متوالی را داشت شکست. پیش از این نیازمند رکورد بسته نگه داشتن لیگ برتر را نیز شکسته بود و با این وصف  دو‌ رکورد ارزشمند در لیگ ایران از خود به جای گذاشته است .

 

1616025

 

با شروع مجدد مسابقات نیازمند ۲۶ ساله که امسال ده بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده کار سختی مقابل فولاد در اهواز دارد و امیدوار است با بسته نگه داشتن دروازه خود در این بازی به صدرنشینی طلایی پوشان اصفهانی کمک کند. دروازه بان ملی پوش سپاهان که این فصل به کاپیتانی سپاهان هم رسید در تصویری که خبرنگار ما ثبت کرده در کنار آرین جانقربان گلر جوان و ملی پوش تیم ملی قرار دارد و میتواند الگوی مناسبی برای وی و دیگران جوانان سپاهان باشد .

 

 با توجه به اخباری که در رسانه های پرتغالی منتشر شده پیوستن نیازمند به تیم پورتیموننزه هم قطعی شده و او فصل آینده چالش جدیدی را در لیگ پرتغال تجربه خواهد کرد. حالا او در هفته های باقی مانده به چیزی جز قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر و‌ جام حذفی فکر نمی‌کند تا با خاطره ای خوش از هواداران سپاهان جدا شود.

 

دیدگاه‌ها