کد خبر : 1763728 | 04 تیر 1400 ساعت 12:40 | 34.3K بازدید | 6 دیدگاه

پاسخ به یک شایعه؛ ستاره چلسی راهی بایرن می‌شود؟

مدیر برنامه تیمو ورنر شایعات انتقال این بازیکن به بایرن‌مونیخ را تکذیب کرد.

پاسخ به یک شایعه؛ ستاره چلسی راهی بایرن می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر یکی از بازیکنانی بود که در تابستان گذشته به چلسی پیوست. این ستاره آلمانی بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب لایپزیش مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت اما نهایتا این چلسی بود که توانست او را به استمفوردبریج بیاورد.

 

اگرچه چلسی بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل عملکرد کم نقصی از خود ارائه داد و در پایان به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یافت اما در طول این فصل انتقادات زیادی نسبت به تیمو ورنر و ناکامی های او در امر گلزنی مطرح شد.

 

 

1606056

 

 

انتقادات از تیمو ورنر و از طرف دیگر حضور سرمربی سابق او یعنی یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن باعث شده شایعاتی پیرامون احتمال انتقال این بازیکن به جمع باواریایی ها شنیده شود؛ موضوعی که واکنش مدیر برنامه او را به همراه داشته و کارل هاینس فورستر در این باره می‌گوید: " یولیان و تیمو همواره قدردان یکدیگر هستند اما من نمی دانم که در سه یا چهار سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. فوتبال خیلی سریع پیش می رود.

 

شما نمی توانید هیچ چیز را رد کنید اما در حال حاضر من به وضوح می گویم که تیمو در چلسی می ماند. او در آنجا احساس راحتی می کند. پیش از این نیز برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال او بودند که بایرن نیز جزو آنها بود اما تیم او نهایتاً تصمیم گرفت راهی چلسی شود."

دیدگاه‌ها