کد خبر : 1763764 | 04 تیر 1400 ساعت 15:27 | 214.2K بازدید | 16 دیدگاه

جک گریلیش، شاگرد جدید پپ

تاریخی؛ گران‌ترین انتقال لیگ برتر در منچسترسیتی (عکس)

پدیده فوتبال انگلیس با قرارداد نجومی از فصل بعد برای سیتی بازی خواهد کرد. این انتقال با پایان کار سه شیرها در یورو قطعی می شود.

تاریخی؛ گران‌ترین انتقال لیگ برتر در منچسترسیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این روزها یورو 2020 به یک هشتم نهایی رسیده و تمرکز اصلی فوتبال دوستان روی همین رقابت هاست ولی نقل و انتقالات تابستانی که از 5 روز دیگر رسما شروع خواهد شد نیز سوژه داغ همیشگی رسانه ها محسوب می شود.

تا به اینجا شاهد چندین نقل و انتقال بزرگ بوده ایم ولی طبق ادعای "دیلی میل"، بزرگترین و گران ترین انتقال تاریخ لیگ برتر انگلیس در راه است و پس از یورو 2020 و شاید هم زودتر قطعی خواهد شد.

 

 

1616089

 

 

منچسترسیتی با درخواست پپ گواردیولا پیشنهادی 100 میلیون پوندی(116 میلیون یورو) آماده کرده تا به استون ویلا برای جذب جک گریلیش ارائه دهد. هافبک 25 ساله خلاق و بازی ساز که گاه به عنوان بال نیز بازی می کند، با سیتی به توافق شخصی دست یافته و سیتیزن ها حاضرند برای شکار او 100 میلیون پوند هزینه کنند. انتقالی که در تاریخ لیگ برتر بی سابقه است و رکوردشکن خواهد بود. بسیار بعید است که استون ویلا در برابر چنین پیشنهادی مقاومت کند.

 

طبق گزارش دیلی میل و نیز نشریه سان، این انتقال حتی ممکن است پس از پایان کار انگلیس در یورو 2020 نهایی شود. انگلیس سه شنبه در یک هشتم نهایی به مصاف آلمان می رود و شانس خوبی هم برای صعود دارد. در صورت حذف اما سیتی می تواند کار انتقال گریلیش را نهایی کند.

 

 

1569986

 

 

این بازیکن هم اکنون در اردوی تیم ملی انگلیس حضور دارد و سیتی نمی خواهد تمرکز او و تیم را به هم بزند.

تا به امروز رکورد انتقالات لیگ برتر به پل پوگبا تعلق دارد که سال 2016 با 105 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست. همچنین نکته جالب دیگر اینکه سیتی با قطعی کردن انتقال هنگفت گریلیش، به سراغ هری کین خواهد رفت. در واقع حتی صرف هزینه 116 میلیون یورویی نیز مانع از انتقال هری کین به سیتی نخواهد شد و رقمی مشابه نیز برای کاپیتان انگلیس در نظر گرفته شده است.

 

 

1616091

 

 

جک گریلیش متولد بیرمنگام و با اصالتی ایرلندی، تمام فوتبالش را در استون ویلا بوده و محصول آکادمی همین باشگاه است. او با 9 بازی ملی درخواست مستقیم پپ گواردیولاست و سرمربی اسپانیایی روی او برای فصل بعد حساب ویژه ای باز کرده است.

این انتقال اگر نهایی شود،  بار دیگر قدرت مالی تیم هایی که یک دولت را به عنوان حامی و اسپانسر خود می بینند، به رخ خواهد کشید.

 

 

دیدگاه‌ها