کد خبر : 1763858 | 04 تیر 1400 ساعت 21:24 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

6 پاس برای گلزنی شماره 6 آلومینیوم

گل اول جدال تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم در شرایطی برای شاگردان منصوریان به ثبت رسید که آن‌ها کار تیمی فوق‌العاده‌ای را انجام دادند.

6 پاس برای گلزنی شماره 6 آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که سبزپوشان آلومینیوم اراک در نیمه نخست چند بار خلق موقعیت روی دروازه ذوب‌آهن داشتند، اما ضربات آن‌ها با بدشانسی راهی به دروازه ذوبی‌ها پیدا نکرد و نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید؛ با شروع نیمه دوم اما خیمه شاگردان منصوریان روی دروازه ذوب‌آهن سنگین‌تر شد تا این‌که سرانجام قفل دروازه حریف شکست.

 

گل آلومینیوم در شرایطی به ثمر رسید که در دقیقه 53 ضربه کرنر نصیب بازیکنان اراکی شد و آن‌ها به شکلی تمرین شده از این فرصت استفاده کردند و پس از 6 نوبت پاسکاری سرانجام توپ به مهدی حسینی هافبک شماره 6 آلومینیوم رسید و او نیز با ضربه سر تماشایی توانست توپ را به گوشه دروازه شهاب گردان بفرستد.

 

تک گل مهدی حسینی تا دقیقه 70 توانسته زمینه‌ساز پیروزی ارزشمند و خارج از خانه آلومینیوم اراک مقابل ذوب‌آهن اصفهان شود؛ کار تیمی شاگردان منصوریان برای رسیدن به گل مقابل ذوب‌آهن باعث شد تا یکی از زیباترین گل‌های هفته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به ثمر برسد.

دیدگاه‌ها