کد خبر : 1763863 | 04 تیر 1400 ساعت 21:36 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

"این بازی برای ما بسیار خاص است"

سرمربی اتریش: همه چیز برابر ایتالیا ممکن است

فرانکو فودا، سرمربی تیم ملی اتریش، می گوید که حضور در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر ایتالیا، برای او اتفاق بسیار خاصی است.

سرمربی اتریش: همه چیز برابر ایتالیا ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، اتریش در دور یک هشتم نهایی یورو 2020 فردا از ساعت 23:30 به مصاف ایتالیا خواهد رفت و این مسابقه برای فرانکو فودا از اهمیتی مضاعف برخوردار است و بسیار خاص محسوب می شود چرا که پدر سرمربی اتریش، ایتالیایی است.

 

1616220

 

فرانکو فودا به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت: "اتریش برای اولین بار در مرحله یک هشتم نهایی یورو بازی می کند و بنابر این مسابقه برابر ایتالیا برای من، دستیارانم، بازیکنانم و فدراسیون فوتبال اتریش بازی بسیار خاصی است.

این بازی برای من به شکلی دیگر نیز بسیار خاص است چرا که پدر من ایتالیایی بود. اما والدین من سالها پیش به آلمان نقل مکان کردند و در واقع ما با اقوام ایتالیایی مان ارتباطی نداشتیم. من هنوز هم اغلب در تعطیلات به ایتالیا می روم و با آن کشور رابطه ویژه ای دارم."

 

شاگردان روبرتو مانچینی در 30 بازی گذشته خود شکست نخورده اند و در 10 بازی اخیر خود ضمن حفظ کلین شیت، به پیروزی رسیده اند.

 

1616222

 

فودا در این باره افزود: "ما در این جدال از شانس کمتری برخوردار هستیم چرا که ایتالیا هم در برابر ما و هم به طور کلی برای قهرمانی در یورو 2020 شانس اول است. مانچینی تیم ایتالیا را کاملاً بهتر کرده است. آنها فوتبال فوق العاده ای بازی می کنند، بسیار سازمان یافته و همیشه در حال حمله هستند.

با این حال ما هم می خواهیم حرف خود را بزنیم. هر چیزی در فوتبال، به خصوص در یک بازی تک‌حذفی مانند این مسابقه، ممکن است. اتریش تیمی مستحکم، تهاجمی و دارای استعدادهای فردی عالی است."

دیدگاه‌ها