کد خبر : 1763882 | 04 تیر 1400 ساعت 22:29 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

دهقان: گل به ذوب آهن را بارها تمرین کرده بودیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم معتقد است تیمش می توانسته در اصفهان مقابل ذوب آهن برنده بازی باشد.

دهقان: گل به ذوب آهن را بارها تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر دهقان مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، حرف هایش را اینطور آغاز کرد: ما باید امروز سه امتیاز را تقدیم هواداران اراکی می کردیم که خوشحالی آنها صدچندان شود ولی روی اشتباه فردی گل خوردیم ولی در ادامه این لیگ این مسابقه جبران خواهد شد. بازی بسیار خوب و تاکتیکی ای به خصوص از سوی ما بود. ما مدت ها روی نقاط قوت و ضعف ذوب آهن کار کرده بودیم و گلی که به ثمر رساندیم آقای منصوریان 4، 5 جلسه روی آن کار کرده بودند که اینطور می توانیم به ذوب آهن گل بزنیم. در نیمه اول هر 2 تیم 2 موقعیت خوب داشتند.


او ادامه داد: نیمه دوم با صحبت های منصوریان خیلی خوب بازی را شروع کردیم و به گل رسیدیم و حتی می توانستیم اختلاف را بیشتر هم بکنیم ولی روی یک اشتباه فردی ذوب آهن گل مساوی را زد ولی بازیکنان ما توانستند شرایط کار را در دست بگیرند و می توانستیم در یکی دو صحنه گل بزنیم. به هر حال بازی مساوی شد. آرزوی موفقیت می کنم برای ذوب آهن. به هر حال فوتبال است و هر تیمی بیشتر تلاش کند، مزد زحماتش را می گیرد. بچه ها فوق العاده دویدند و من اینجا از جانب کادر فنی دستشان را می بوسم. به هر حال بازی حساسی بود و بازیکنان تمام انرژی ای که داشتند را گذاشتند.


او سپس با اشاره به صحبت هایش در کنفرانس خبری پیش از مسابقه توضیح داد: باز هم تاکید می کنم که هوادار یار دوازدهم تیم ها است. من فوتبالم را از ذوب آهن شروع کردم و از هواداران این تیم تعریف کردم و این اصلا ارزش کار هواداران آلومینیوم را کم نمی کند. دست تک تک هواداران را می بوسم. امیدوارم این امتیاز را از ما بپذیرند و با تمام توان می رویم برای بازی با استقلال.


بخش پایانی صحبت های مربی آلومینیوم در رابطه با تاکتیک های این تیم در بخش هجومی بود و اضافه کرد: ما با دو مهاجم بازی کردیم که یکی مکمل حامد پاکدل بود. سعید را گذاشته بودیم که از فضای میان مدافعین ذوب آهن استفاده کنیم. ما روی این موضوع کار کرده بودیم و تا زمانی که سعید جان داشت، این کار را به خوبی انجام دادیم.

دیدگاه‌ها