کد خبر : 1763883 | 04 تیر 1400 ساعت 22:29 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه مصاف با ایتالیا؛

آلابا: بازی با ایتالیا رویایی است که تحقق یافته

اتریش فردا در دور یک هشتم نهایی یورو 2020 به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

آلابا: بازی با ایتالیا رویایی است که تحقق یافته

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا، کاپیتان اتریش، می گوید که بازی برابر ایتالیا در دور یک هشتم نهایی یورو 2020 برای اتریش رویایی است که به حقیقت پیوسته است. او همچنین تاکید کرده که بازیکنان اتریش پیش از آغاز بازی قطعا زانو خواهند زد و این حرکت را سیگنالی برای جلب توجه به مسئله نژادپرستی دانسته است.

این بازی فردا ساعت 23:30 به وقت ایران در ومبلی لندن برگزار خواهد شد و تیم پیروز به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد؛ جایی که باید با برنده بازی بلژیک و پرتغال رو به رو شود.

 

1616251

 

آلابا در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "این بازی خاصی است و ما می خواهیم دراین مسابقه خوب ظاهر شویم. من قبلا در ومبلی طعم پیروزی را چشیده ام بنابراین خاطرات خوبی از این استادیوم دارم. انتظار دارم که بازی فوق العاده ای در پیش داشته باشیم. جو این ورزشگاه را از فینال چمپیونزلیگ به خاطر دارم، اما فردا روز خاصی برای اتریش خواهد بود و مشتاقیم تا زودتر در زمین حاضر شویم.

نیازی نیست که به بچه ها بگویم که چگونه با برخی شرایط برخورد کنند. بعضی ممکن است از من مشاوره بخواهند، اما ما بازیکنان دیگری را نیز داریم که در این سطح بازی کرده اند و من نگران نیستم.

بازی کردن در دور یک هشتم نهایی یورو برابر ایتالیا رویای است که برای اتریش به حقیقت پیوسته است."

 

1616250

 

این اولین بار است که اتریش در طول تاریخ خود به دور یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا صعود می کند.

در حالی که به نظر نمی رسد بازیکنان ایتالیا قصد داشته باشند قبل از شروع بازی زانو بزنند، آلابا توضیح داد که چرا اتریش احساس می کند که انجام دادن این حرکت نمادین بسیار مهم است.

 

آلابا افزود: "این یک سیگنال واضح است. ما همه موافقیم که این سیگنالی است که توجه را به مشکلی بسیار مهم جلب می کند. مردم از زمانی که این اعتراض آغاز شده بیشتر درباره مشکل نژادپرستی صحبت کرده اند و این اتفاقی مثبت است."

 

دیدگاه‌ها