کد خبر : 1763887 | 04 تیر 1400 ساعت 22:39 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛

حسینی: باید شجاع باشیم و امیدوار

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر آلومینیوم ضمن تمجید از تیم حریف، تیمش را شایسته پیروزی عنوان کرد.

حسینی: باید شجاع باشیم و امیدوار

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از تساوی یک بر یک تیمش در نشست خبری دیدار خانگی برابر آلومینیوم اراک که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، با اشاره به تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: بعد از تعطیلات طولانی که داشتیم بازی پیچیده ای برای ما شد. آلومینیوم فقط دنبال بازی بلند بود. ما روی این کار تمرین کرده بودیم، اما روی بی دقتی گل خوردیم.


او سپس با اشاره به روند نیمه دوم که در دقایق ابتدایی آلومینیوم موفق به گلزنی شد، بیان کرد: در نیمه دوم با بازی مالکانه همه چیز در اختیار ما بود و به گل هم رسیدیم. در انتهای بازی فشار سنگینی را روی دروازه آنها آوردیم و می‌توانستیم مقابل تیمی که دفاع مستحکمی دارد و چند بازی بود گل نخورده بود، این بازی را ببریم. جا دارد که تشکر کنم از بچه ها که جانانه جنگیدند؛ مستحق برد بودیم.


سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید به نظر می‌رسید بازی زیبایی را انجام ندادید، اینطور واکنش نشان داد: این نظر شماست که زیبا بازی کردیم یا نه. ما بازی خوبی را انجام دادیم و چیزهایی که می‌خواستیم اجرا شد و همانطور که گفتم مستحق برد هم بودیم.


حسینی در مورد 6 بازی باقی مانده تیمش عنوان کرد: ما باید شجاع باشیم و امیدوار. بازیکنان جنگندگی خوبی دارند و باید برای بازی‌های آینده با تمرکز بالا برویم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینکه تیمش خیلی موقعیت  از دست می دهد، عنوان کرد: از دست دادن موقعیت را نمی‌توان کاری کرد، چون تمرینی ندارد. البته ما تمرینات مختلف را انجام می‌دهیم، اما باید درک کنیم که این بچه ها زیر فشار هستند و نباید فشار را بالا ببریم.

دیدگاه‌ها