کد خبر : 1763916 | 05 تیر 1400 ساعت 00:28 | 16.1K بازدید | 5 دیدگاه

خواهش می کنیم VAR را بیاورید؛ 

الهویی: پیروزی استقلال با اشتباه داور اتفاق افتاد

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید بازیکنان این تیم باید با تمرکز بیشتری مقابل استقلال بازی می کردند.

الهویی: پیروزی استقلال با اشتباه داور اتفاق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال که با پیروزی 2 بر صفر استقلالی ها خاتمه پیدا کرد، اینطور حرف هایش را در مورد شرایط فنی مسابقه آغاز کرد و گفت: اگر بخواهیم در مورد شرایط فنی مسابقه صحبت کنیم، در چند صحنه از جریان بازی تمرکز نداشتیم و اشتباهاتی داشتیم که منجر به گل دوم بازی شد، اما در سایر دقایق بازی اختیار بازی در دست ما بود، اما نتوانستیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم. موقعیت بسیار خوبی داشتیم که توپ به تیرک دروازه خورد. این باعث می شود در جریان بازی حساسی مقابل استقلال در استادیوم آزادی لطمه بخوریم. قبل از بازی گفتیم که باید از فرصت هایمان استفاده کنیم و تمرکز داشته باشیم ولی متاسفانه در لحظات حساس تمرکزمان را از دست دادیم.


او ادامه داد: ولی باید بگویم کیفیت فنی ای که تیم ما نشان داد، با وجود اینکه دقایقی تمرکز خودمان را از دست دادیم، برای بردن استقلال کافی بود. پیروزی استقلال با اشتباه داور به دست آمد. روی گل اول خطایی رخ نداده بود و نیمه دوم هم روی محمد آقاجان پور پنالتی رخ داد. نمی خواهیم برد استقلال را لوث کنیم. تبریک می گوئیم به باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم، هواداران و کادر فنی اش، اما برای یک تیم سنگین است که تلاش کند ولی در جریان بازی اتفاقات غیرفوتبالی باعث باختش شود. اشتباهات داوری سال گذشته هم وجود داشت؛ دو بازی پیاپی هم وجود داشت. هنوز هم وجود دارد و متاسفانه تمام اشتباهات هم علیه تیم ماست. ما خواهش می کنیم از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال که VAR را بیاورند. اینجا تیم هایی که پیگیر VAR نیستند از اشتباهات داوری استفاده می کنند و تیم هایی مثل ما که حرف می زنیم و خواهش می کنیم هر هفته از نبودن VAR ضربه می خوریم. 


سعید الهویی سپس در واکنش به این سوال که چرا امیرقلعه نویی در کنفرانس حضور ندارد، بیان کرد: من تیم هایی را در لیگ برتر می بینم که آنالیزورش را به کنفرانس خبری فرستاده بود. یا آدمی خارج از کادر فنی. حداقل امیرقلعه نویی دستیار اولش را به نشست خبری فرستاده است. این سوال را باید از تیمی بپرسید که آنالیزور و میهمان های شبانه اشان را به کنفرانس می فرستند نه از ما. آقای قلعه نویی چون این قانون در لیگ رعایت نمی شود من را می فرستد؛ اگر همه رعایت کنند، آقای قلعه نویی حتما می آید.


او سپس در واکنش به این سوال که اعتراض کادر فنی روی گل اول به چه چیزی بوده است، توضیح داد: اعتراض ما روی وارد شدن گل به دروازه نبود، بلکه روی خطا بود. تصاویر را هم چک کردیم و خطایی نبود.

دیدگاه‌ها