کد خبر : 1763959 | 05 تیر 1400 ساعت 09:44 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

جمال موسیالا:

هدف آلمان رسیدن به فینال ومبلی است

جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان امیدوار است این تم به فینال رقابت های یورو 2020 راه یابد.

هدف آلمان رسیدن به فینال ومبلی است

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا در دیدار مقابل مجارستان برای دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا کرده و اتفاقا پایه گذار گلزنی لئون گورتزکا و صعود ژرمن ها به دور حذفی رقابت های یورو 2020 شد. جمال موسیالا که اصلیتی انگلیسی دارد، مدعی شد هدف آلمان گذر از سد سه شیرها در مرحله یک هشتم و در نهایت رسیدن به فینال این تورنمنت در استادیوم ومبلی لندن است.

 

جمال موسیالا گفت: "من واقعا خوشحال که چنین فرصتی به دست آورده و موفق شدم در رقابت های یورو 2020 در ترکیب آلمان بازی کنم. کل این مسابقات یک تجربه باورنکردنی برای من بوده است. حتی وقتی در دو بازی اول در میدان حضور نیافته و روی نیمکت قرار داشتم نیز هیجان زده بودم و سعی می کرد هم بازی از آلمان نکاتی یاد بگیرم و هم از سبک عملکرد حریف.

 

1616333

 

تمرین با میرو کلوزه در تیم پایه های بایرن مونیخ؟ کلوزه به من کمک کرد تا در مورد جزئیات کوچک پیشرفت کنم. ما تمرینات فردی زیادی را انجام دادیم و به عنوان مثال روی جزئیاتی کار کردیم تا دقت ضربه، موقعیت شناسی و اولین تماس من با توپ بهبود یابد.

 

دیدار با تیم ملی انگلیس در مرحله یک هشتم؟ بازی در دیدار فینال در استادیوم ومبلی برای من افتخار بزرگی خواهد بود. من می خواهم بعد از دیدار سه شنبه مقابل سه شیرها نیز دوباره به انگلیس بازگشته و در مراحل بعدی نیز حضور پیدا بکنم."

دیدگاه‌ها