کد خبر : 1763983 | 05 تیر 1400 ساعت 10:51 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

در شب سکونشینی میلیچ؛

نگرانی جدید فرهاد؛ مصدومیت محمد نادری (عکس)

لحظات پایانی مسابقه استقلال مقابل گل‌گهر در شرایط دشواری برای کادرفنی این تیم به پایان رسید.

نگرانی جدید فرهاد؛ مصدومیت محمد نادری (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پس از ارائه یک نمایش پرتلاش و جنگنده در سمت چپ استقلال در نقش بال چپ از دفاع به حمله و از حمله به دفاع، محمد نادری پس از چند نوبت افتادن روی زمین و احساس مصدومیت، سرانجام در دقیقه 89 قادر به ادامه بازی نبود و کادر پزشکی به نیمکت اشاره کرد که باید نادری از زمین مسابقه خارج شود و جای خود را به بازیکن دیگری بدهد.

 

فرهاد مجیدی که روی نیمکت هروویه میلیچ را هم نداشت و او نیز به دلیل مصدومیت بازهم نتوانست در فهرست تیمش جای بگیرد، متین کریم‌زاده جوان را به میدان فرستاد تا لحظات پایانی دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان با حضور او در ترکیب استقلال به پایان برسد؛ کریم‌زاده حدود 6 دقیقه وقت تلف شده را در زمین مسابقه بود و نمایش خوبی را از خود نشان داد.

 

1616373

 

با این‌حال نگرانی بزرگ کادرفنی استقلال، درباره سرنوشت مصدومیت محمد نادری است؛ چرا که آبی‌ها پنج روز دیگر یعنی 10 تیرماه باید در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف آلومینیوم بروند و بدون‌تردید فرهاد مجیدی به مهره کلیدی ترکیب خود نیازمند است، به ویژه که میلیچ هم هنوز در شرایط مسابقه قرار ندارد و از این حیث دست فرهاد مجیدی برای چینش یک بال چپ مطمئن در دفاع و حمله خالی است.

 

مطمئنا امروز گزارش مصدومیت محمد نادری به دست فرهاد مجیدی می‌رسد و سرمربی استقلال امیدوار است تا مشکل حادی برای نادری پیش نیامده باشد و بتواند از او استفاده کند؛ چرا که در غیر این‌صورت تنها گزینه استقلال در سمت چپ خط دفاعی که بتواند در حملات هم مشارکت داشته باشد، متین کریم‌زاده جوان خواهد بود که شب گذشته دقایقی حضور در زمین را تجربه کرد. باید دید پاسخ آزمایشات پزشکی نادری چه است و سرنوشت مصدومیت او به کجا خواهد رسید.

 

1616374

دیدگاه‌ها