کد خبر : 1764041 | 05 تیر 1400 ساعت 13:38 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت فروزان به دلیل چهار اخطاره‌ شدن

دوئل برای حضور در قفس توری برابر سپاهان

از بین احسان مرادیان و علی غلامزاده، یک گزینه فردا باید در ترکیب فولاد برابر تیم پرمهره سپاهان قرار بگیرد.

دوئل برای حضور در قفس توری برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان فردا در نبردی سخت و حساس باید در دیدار مقابل سپاهان قرار بگیرد که وضعیت جدول را دستخوش تغییرات خواهد کرد، برد سپاهان این تیم را به رده اول می‌رساند و برد فولاد، این تیم اهوازی را تا رتبه چهارم بالا می‌کشد.

 

محسن فروزان تنها غایب فولاد در این دیدار به دلیل محرومیت خواهد بود، احسان مرادیان و علی غلامزاده دو دروازه‌بان دیگر فولاد هستند که برای حضور درون دروازه باهم رقابت خواهند کرد. فولاد در ۲۱ بازی اخیر خانگی خود شکستی را متحمل نشده و در ۱۶ دیدار موفق به کلین شیت شده است.

شهاب گردان و احسان مرادیان در فصل قبل و محسن فروزان و احسان مرادیان در این فصل برای فولاد در دیدارهای خانگی قفس توری را محافظت کردند و هر سه موفق به کلین شیت شدند. نکته جالب دیگر این است که تیم نکونام در هیچکدام از مسابقات خود در لیگ برتر و جام حذفی با اختلاف دو گل شکست نخورده است و هیچ تیمی در اهواز نتوانسته بیشتر از یک گل به فولاد بزند.

 

 نظم و ساختار دفاعی تیم فولاد باعث می‌شود که فشار کمتری به دروازه‌بان بیاید و هر گلری دوست دارد در تیم‌های این چنینی بازی کند تا با کمترین خطر بتواند سیوهای بیشتری به نام خود بزند. همچنین فولاد به همراه استقلال با ۱۵ گل خورده، پس از پرسپولیس در رده دوم بهترین خطوط دفاعی قرار دارند.

 

دیدگاه‌ها