کد خبر : 1764043 | 05 تیر 1400 ساعت 13:40 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

عمران‌زاده: هدف ما حفظ نفت در لیگ برتر است

نفت مسجدسلیمان فردا باید در دیدار مقابل پیکان قرار بگیرد و تقابل فکری - تارتار دیدنی خواهد بود.

عمران‌زاده: هدف ما حفظ نفت در لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران زاده در نشست خبری پیش از بازی با پیکان تهران اظهار داشت: جا دارد هفته مبارزه با مواد مخدر را تبریک بگویم و دوم هم عرض تسلیت به خانواده دو خبرنگار عزیز و جامعه رسانه.

 

عمران زاده درمورد بازی گفت: تیم پیکان تیم خوب و جوانی است که متشکل از بازیکنان جوان و کادرفنی باتجربه است. آن‌ها بیشتر از ما استراحت کردند و این از کم لطفی سازمان لیگ بود که می‌شد بازی ما را زودتر برگزار کنند و ریکاوری کنیم. یک جلسه کادرفنی برای بازی با پیکان برنامه ریزی کرده و تلاش داریم که بازی خوبی انجام بدهیم چون هم برای ما و آنها بازی مهمی است.

او درباره اینکه کادرفنی نفت با استقلال مقابل پیکان بازی کرده بود و چه شناختی از این تیم دارید، گفت: آن بازی با این بازی خیلی فرق دارد، در آن بازی آن‌ها بیشتر دفاع می‌کردند که به یک امتیاز هم راضی بودند اما در این بازی دو تیم به سه امتیاز نیاز دارند. ما اهدافی داریم که بچه‌ها تلاش کنند و هرچند در بازی فولاد هم می‌شد یک امتیاز بگیریم، دوستانی که بازی را دیدند متوجه هستند که تیم ما رو به جلو پیش می‌رود اما امیدواریم که فردا بدشانسی بازی با فولاد گریبانگیر ما نشود. در کل بازی سختی است چون هر دو تیم برای تثبیت جایگاه به امتیاز گرفتن انگیزه دارند.

 

مربی نفت درباره نتایج این تیم با فکری و کادرفنی جدید عنوان کرد: از زمانی که آقای فکری تشریف آوردند یک برنامه ریزی داشتتد که هدف‌ها و تاکتیک‌ها را جا بیندازند. ما تیم جوان و باتجربه ای داریم. بازیکنانی هستند که وظایفشان را انجام می‌دهند. تمام هدف ما این است که برای تعصب آقای فکری به نفت و مردم این شهر سهمیه لیگ برتر را حفظ کنند و به هواداران کادو بدهند. ما هم تلاش داریم که این کار را برای مردم انجام بدهیم.

 

دیدگاه‌ها