کد خبر : 1764054 | 05 تیر 1400 ساعت 14:41 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

با وجود چند پیشنهاد اروپایی؛

چرا ربروف العین را انتخاب کرد؟(عکس)

سرمربی جدید العین می گوید این باشگاه را به دلیل بلندپروازی هایی که در سر مدیرانش وجود دارد، انتخاب کرده است.

 به گزارش "ورزش سه"، باشگاه العین امارات بعد از کش و قوس های زیاد سرمربی جدید خود را انتخاب کرد و حالا سرگئی ربروف ضمن تایید این خبر، عنوان کرده که دوران حضورش در باشگاه الاهلی عربستان و تجربیاتی که در این باشگاه عربستانی کسب کرده، به او در هدایت العین کمک خواهد کرد. در عین حال مدیران باشگاه العین در تلاش هستند تا بازیکنان خارجی دیگری را نیز برای موفقیت در لیگ امارات جذب کنند.


سرگئی ربروف در اولین گفتگوی خود پس از قبول هدایت تیم فوتبال العین گفته است:«  این اصلا آسان نیست که در کشورهای مختلف مربیگری کنید و امیدوارم تجربه ای که در عربستان به دست آوردم، کمکم کند. به عنوان مثال من چالش سختی در کشور مجارستان داشتم ولی درنهایت توانستم مقام های زیادی کسب کنم.»


ربروف از سال 1968 که باشگاه العین تاسیس شده، اولین مربی اوکراینی به شمار می رود که به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت خواهد کرد و با توجه به سه قهرمانی با تیم فوتبال فرنتس واروش و رساندن این تیم به لیگ اروپا در سال 2020 امیدوار است، موفقیت های مشابهی را در امارات هم کسب کند.

 

1616469


تصمیم روبروف برای انتخاب العین با توجه چندین و چند پیشنهاد اروپایی نیز، شگفت زدگی نزدیکان و همینطور مقامات ورزش اوکراین را به همراه داشت و او در واکنش به این موضوع اینطور توضیح داد:« من دوست دارم با باشگاه هایی کار کنم که جاه طلبی زیادی دارند و برای همین العین را انتخاب کردم. مربی ای هستم که به بلندپروازی و جاه طلبی عادت دارم و باشگاه العین را انتخاب کردم که بزرگترین باشگاه فوتبال امارات است. درست است فصل گذشته خیلی خوب نبودند و ششم شدند ولی مهم توانایی و چشم اندازی است که برای موفقیت در اینجا وجود دارد. من از مشکلات نمی ترسم و دوست دارم در تیمی باشم که هر بازی برای پیروزی به زمین وارد می شود.»


روبروف از هفته آینده کار خود را برای آماده سازی العینی ها برای حضور در لیگ آغاز می کند و رفته و رفته با شناختی که از تیم به دست می آورد، بازیکنان مورد نظرش برای پیاده کردن ایده های تاکتیکی این سرمربی به خدمت گرفته خواهند شد.


در عین حال گفته می شود که مدیران باشگاه در حال کار روی جذب سه بازیکن خارجی هستند تا جانشین شیوتانی، ناکاجیما و اداواردو شوند.


ربروف سابقه مربیگری در دیناموکیف و الاهلی عربستان را در کارنامه دارد و در دوران بازیگری هم برای تیم های سرشناسی مثل تاتنهام، وستهام، فنرباغچه، شاختار و دیناموکیف بازی کرد.

 

دیدگاه‌ها