کد خبر : 1764055 | 05 تیر 1400 ساعت 14:24 | 24.5K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی بلژیک:

هیچ برنامه ای برای مهار رونالدو ندارم

روبرتو مارتینز ضمن تمجید از کریستیانو رونالدو گفت که پرتغال ستاره های تعیین کننده دیگری هم دارد.

هیچ برنامه ای برای مهار رونالدو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک مطابق انتظارات توانست در گروه خود رتبه نخست را کسب کرده و راهی یک هشتم نهایی یورو 2020 شود. بلژیک توانست روسیه، فنلاند و دانمارک را مغلوب کند ولی از بخت بد باید در یک هشتم نهایی برابر پرتغال مدافع عنوان قهرمانی قرار بگیرد.

پرتغال هم با کسب رتبه سوم گروه خود باید برابر بلژیک قرار بگیرد و بدون شک شاهد جدال جذابی خواهیم بود. دیداری که فردا برگزار می شود.

 

 

1611507

 

 

روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی بلژیک در مورد بازی برابر پرتغال گفت:« پرتغال تیمی باتجربه برای چنین دیدارهای بزرگی است و مدافع عنوان قهرمانی هستند. آنها صبورانه بازی می کنند و برای شان احترام زیادی قائلیم. 5 سال پیش فاتح یورو 2016 شدند و همیشه تیمی با استعداد داشته اند. اطلاعات مان از پرتغال کامل است و سه سال پیش برابرشان در بازی دوستانه به میدان رفتیم. حدس می زنم برابر ما تغییراتی کوچک در ترکیب اصلی شان داشته باشند ولی در هر صورت پرتغال تیمی است که با گذشت زمان بهتر و بهتر می شود.»

 

 

1616087

 

 

مارتینز در مورد برنامه هاش برای مهار کریستیانو رونالدو(آقای گل رقابت ها با 5 گل زده) گفت:« همه دنیا رونالدو را می شناسند. با افزایش سن کیفیتش افت نکرده و خودش را با شرایط وفق داده است. رونالدو فضاها را می شناسد و به خوبی از آنها استفاده می کند ولی پرتغال فقط رونالدو نیست. برونو فرناندز، دیوگو ژوتا، برناردو، په په  و .... نیز مهره های خطرناکی هستند. ما برنامه آنتی رونالدو نداریم چون اگر تمرکز مان روی او باشد، بازیکنان دیگرشان به ما ضربه خواهند زد. البته که رونالدو بزرگترین تهدید برای ماست ولی باید مراقب 9 بازیکن دیگر پرتغال هم باشیم.»

 

 

1610842

 

 

ادن هازارد:« الان برای تصمیم گیری در مورد ترکیب اصلی کمی زود است. نمی توانم بگویم ادن از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر.»

 

دیدگاه‌ها