کد خبر : 1764060 | 05 تیر 1400 ساعت 14:58 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

پست احساسی تارتار قبل از دیدار با نفت MIS (عکس)

سرمربی پیکان به دیدار فردای تیمش با نفت مسجدسلیمان واکنش احساسی‌ای نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران در شرایطی عصر فردا(یکشنبه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد که این بازی جذابیت های خاصی خواهد داشت.


مهدی تارتار سرمربی کنونی پیکانی ها که سال گذشته هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده داشت و بهترین نتایج تاریخ این باشگاه را با هشتمی در لیگ برتر و صعود به نیمه نهایی جام حذفی به دست آورد، حالا مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.


تارتار به واسطه نتایجی که پارسال با نفت کسب کرد، چهره ای محبوب نزد مردم خوزستان و به خصوص مسجدسلیمانی‌ها تبدیل شده و حالا خودش هم در واکنش به رویارویی با نفت پستی بر گرفته از احساسات را در اینستاگرامش منتشر کرده است.


سرمربی پیکان با انتشار تصویری از تیم نفت مسجدسلیمان و هوادارانش نوشت: «سلام خدمت تمام مردم خونگرم خوزستان به خصوص میسلیمانی‌های(مسجدسلیمانی‌های) عزیز. هیچ وقت دوست نداشتم روبروی تیم دوست داشتنی شما قرار بگیرم ولی چاره‌ای نیست. مجبورم به خاطر تعهدی که دارم با تمام وجود برای موفقیت تیم پیکان تلاش کنم. خاطرات خوب با شما هیچ وقت از یادم نخواهد رفت. دوستتان دارم.»

 

1616475

 


نکته قابل توجه این پست خطاب قرار دادن مردم مسجدسلیمان با گویش محلی(میسلیمان) توسط تارتار است که نشان دهنده علاقه او به این خطه است.

 


گفتنی است؛ پیکان تهران با هدایت تارتار در دور رفت نفت را با هدایت مجتبی حسینی در مسجدسلیمان یک بر صفر شکست داد که قبل از آن مسابقه نیز مسئولان نفت از تارتار به خاطر زحمات گذشته‌اش تجلیل به عمل آوردند.

دیدگاه‌ها