کد خبر : 1764062 | 05 تیر 1400 ساعت 14:54 | 31.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن سابق پی اس جی:

امباپه خیلی مغرور است؛ دشان توان کنترلش را ندارد

کیلیان امباپه این روزها به یکی از سوژه های انتقادی رسانه های فرانسه تبدیل شده است.

امباپه خیلی مغرور است؛ دشان توان کنترلش را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، هر روز شایعات زیادی درباره آینده کیلیان امباپه به گوش می رسد که رئال مادرید نقش اول همه آنها است. 

رئال مادرید ماه ها است که در تلاش است تا شاید بتواند امباپه را به سانتیاگو برنابئو ببرد.. در حال حاضر تمرکز رئال مادرید بر این موضوع است که در رابطه با امباپه قدم اشتباهی برندارند.

در حالی که تیم ملی فرانسه درگیر یورو 2020 است، اخبار و شایعات در مورد امباپه تمامی ندارند. اخباری که شاید تمرکز او را به هم زده اند و هنوز نتوانسته در یورو بدرخشد.

 

 

1615983

 

 

ژروم روتن بازیکن سابق پی اس جی در مصاحبه با رادیو مونته کارلو و در مورد کیلیان امباپه نظر جالبی دارد. او در مورد ستاره مورد نظر رئال گفت:« کیلیان درون زمین یک لیدر است و از این حیث جای نگرانی در مورد او نیست ولی مشکل اینجاست که رفتار او بیرون زمین خوشایند نیست. معتقدم دیدیه دشان(سرمربی فرانسه) هم توان کنترل و مدیریت او را ندارد و این مشکل ساز است. از نظر من شگفت انگیز است که به امباپه اجازه داده می شود در خارج از زمین فوتبال این همه حواشی ایجاد کند. غرور و اعتماد به نفش او بیش از اندازه است و باعث شده از ابتدای یورو 2020 مشکلاتی ایجاد کند.»

 

 

1609924

 

 

روتن ادامه داد:« از کیلیان انتظارات بیشتری دارم. همه دنیا معتقدند او یکی از بهترین هاست ولی تا اینجا گلی نزده و نمی توان پاس گل یا برتری اش در جدال نفر به نفر که باعث گلزنی گریزمان برابر مجارستان شد را به عنوان موردی برای تمجیدش به حساب آورد.

مشکل دیگر کیلیان این است که اعتنماد به نفس برای زدن ضربات کاشته یا پنالتی ها را ندارد. من همه بازی های او را می بینم و به یاد ندارم یک ضربه کاشته از 25 متری گل کرده باشد ولی در مورد گریزمان یا پوگبا و .... قضیه برعکس است.»

 

دیدگاه‌ها