کد خبر : 1764063 | 05 تیر 1400 ساعت 15:15 | 27.6K بازدید | 1 دیدگاه

فرصت جدید به ستاره ولزی

با تایید پرز؛ بازگشت گرت بیل به رئال مادرید

رئیس رئال نیز همچون کارلتو و مودریچ روی بازگشت گرت بیل مهر تایید زد.

با تایید پرز؛ بازگشت گرت بیل به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، ماه قبل بود که زین الدین زیدان از سرمربیگری رئال استعفا کرد. سران باشگاه سه هفته پیش با کارلو آنچلوتی بر سر جانشینی زیزو به توافق رسیدند و به این ترتیب کارلتو پس از شش سال به رئال بازگشت.

 

 

1614110

 

 

او بین سال های 2013 تا 2015 سرمربی رئال بود و با این تیم به 4 جام ارزشمند از جمله لیگ قهرمانان دست یافت. در تیم کارلتو، گرت بیل یکی از ستاره های بزرگ و تاثیرگذار بود ولی ستاره ولزی از سال 2018 دیگر نتوانسته در سطح گذشته کار کند و البته نمی توان نقش اختلافات او و زین الدین زیدان را در این مهم انکار کرد.

بیل که این روزها با ولز حضور خوبی در یورو 2020 دارد قبلا از بازگشت کارلتو ابراز خوشحال کرده بود و یک بار دیگر از کار زیر نظر سرمربی ایتالیایی استقبال کرد. او با اتمام قرارداد قرضی اش در تاتنهام باید به رئال برگردد تا سال پایانی قراردادش را پشت سر بگذارد.

 

 

1616462

 

 

فلورنتینو پرز بامداد جمعه در مصاحبه با اوندا سرو به طور ضمنی مشخص کرد که بیل فصل بعد در رئال خواهد ماند و  بازگشت او را تایید کرد:«من می توانم فینال هایی که با او به موفقیت رسیدیم را به یاد بیاورم. او یکی از بهترین بازیکنان اروپاست. من بیل را با آن گل فوق العاده در فینال کیف، ضربه سر در فینال لیسبون و آن گل مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری به یاد می آورم.»

 

 

1610050

 

 

اخیرا کارلو آنچلوتی و لوکا مودریچ هم از بازگشت بیل استقبال کرده بودند. خود بیل نیز در مصاحبه چند روز پیش خود گفت که باید به رئال برگردد و این کار را انجام خواهد داد.

در واقع همه چیز حکایت از این دارد که بیل فصل بعد با رئال به میدان خواهد رفت و کسی چه می داند، شاید قراردادی جدید نیز امضا کند.

 

 

دیدگاه‌ها