کد خبر : 1764065 | 05 تیر 1400 ساعت 15:30 | 77K بازدید | 0 دیدگاه

ژولز کُنده:

نه چلسی نه منچستر، رئال را ترجیح می دهم

ژولز کُنده مدافع فرانسوی سویا دوست دارد فصل بعد برای رئال بازی کند.

نه چلسی نه منچستر، رئال را ترجیح می دهم

به گزارش "ورزش سه"، 9 روز پیش جدایی سرخیو راموس از رئال قطعی شد و با وجود جذب دیوید آلابا رئال همچنان به دنبال تقویت خط دفاعی خود است. این مهم با توجه به اینکه رافا واران هم تمایلی برای تمدید ندارد و شاید همین تابستان واگذار شود نیز منطقی جلوه می کند.

از پائو تورس مدافع اسپانیایی ویارئال و ژولز کنده مدافع فرانسوی سویا به عنوان دو گزینه نخست رئال نام برده می شود که جذب هرکدام شان دشواری های خود را دارد.

 

 

1616476

 

 

طبق ادعای آاس، کُنده که این روزها با فرانسه در یورو 2020 حضور دارد، به کریم بنزما و کیلیان امباپه گفته است که با وجود داشتن پیشنهاد از منچستریونایتد و چلسی، ترجیح می دهد به رئال مادرید برود.

کُنده دومین فصل حضورش در سویا را پشت سر گذاشت و 49 بازی برای این تیم انجام داد که در بسیاری از آنها ستاره درخشان تیمش بود. همین عملکرد خوب باعث شد تا وارد فهرست نهایی فرانسه برای یورو 2020 شده و پس از بازی دوستانه برابر ولز، چهارشنبه گذشته 90 دقیقه مقابل پرتغال در پست دفاع راست به میدان رفت.

 

 

1587478

 

 

مشکل بزرگ در راه انتقال او به رئال، بند فسخ 80 میلیون یورویی است. کُنده سه سال دیگر با سویا قرارداد دارد و این باشگاه حاضر نیست تحت هیچ شرایطی برای او وارد مذاکره شود. سال گذشته سویا پیشنهاد 50 میلیون یورویی سیتی را هم رد کرده بود.

 

دیدگاه‌ها