کد خبر : 1764067 | 05 تیر 1400 ساعت 15:35 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

محکوم به برد مقابل پیکان هستیم؛

جعفری: با تفکرات فکری آشناتر شدیم

هافبک نفت مسجدسلیمان معتقد است وقفه لیگ برتر به نفع آنها بود و موجب آشنایی بیشتر بازیکنان با تفکرات محمود فکری شد.

جعفری: با تفکرات فکری آشناتر شدیم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری در مورد آخرین شرایط نفت مسجدسلیمان در آستانه دیدار با پیکان اظهار کرد: تمرینات خوبی در تعطیلات لیگ برتر انجام دادیم و با دیدارهای دوستان خودمان را در شرایط بازی حفظ کردیم و کاملا آماده دیدار فردا مقابل پیکان هستیم و می‌خواهیم امتیاز کامل را بگیریم.

 

او یادآور شد: شکست مقابل فولاد که قبل از تعطیلات بود، ما را از شرایط خوبی که داشتیم، خارج کرد ولی این وقفه لیگ برتر موجب شد تا دوباره روحیه از دست رفته تیم برگردد و بازیکنان تیم هم بیشتر از همیشه با تفکرات آقای فکری و کادر فنی تیم آشنا شوند و به هماهنگی بیشتری برسند.

 

1602751

 

 

هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص تقابل با پیکان در این هفته گفت: در دور رفت روی یک غافلگیری و تنها موقعیتی که پیکان داشت، شکست خوردیم و مطمئن باشید فردا برای گرفتن انتقام و کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم. شرایط روحی و فنی خیلی خوبی در نفت مسجدسلیمان حاکم است و توانایی برتری مقابل پیکان را داریم.

 

جعفری یادآور شد: فاصله تیم‌ها در پایین جدول خیلی نزدیک شده و ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید پیکان را شکست بدهیم تا  برای خودمان حاشیه امنیت ایجاد کنیم. سختی‌های زیادی در این فصل تحمل کردیم و فردا می‌خواهیم موجب شادی دل مردم مسجدسلیمان و خوزستان بشویم.

دیدگاه‌ها