کد خبر : 1764091 | 05 تیر 1400 ساعت 17:30 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: خاطرات خوبی از استادیوم ومبلی دارم اما...

توماس مولر، ستاره تیم ملی آلمان، می‌گوید خاطرات خوبی از استادیوم ومبلی دارد اما مسابقه روز سه‌شنبه برابر انگلیس شرایط متفاوتی دارد.

مولر: خاطرات خوبی از استادیوم ومبلی دارم اما...

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب و در جذاب ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو دو تیم انگلیس و آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ رقابت جذابی که به اذعان بسیاری برنده آن می تواند تا بازی پایانی یورو نیز پیش برود و حتی برای قهرمانی بجنگد.

 

توماس مولر، ستاره باتجربه تیم ملی آلمان، پیش از بازی حساس این تیم مقابل انگلیس گفت: "ما اکنون در مرحله یک هشتم نهایی هستیم. من شخصا تجربه خوبی از حضور در ومبلی دارم چراکه در سال 2013  در اینجا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم. همچنین در سال 2010 انگلیس را در اینجا شکست دادیم اما این هیچ ربطی به مسابقه روز سه‌شنبه ندارد اما در عین حال ممکن است باعث شود که برخی از ما در این مسابقه احساس خوبی داشته باشیم.

 

 

1616515

 

 

هر دو تیم بازی های خوبی را در گروه خود انجام داده اند و همچنین عملکردهایی که خیلی هم خوب نبوده اند. ما امیدوار بودیم که مقابل مجارستان نمایش بهتری داشته باشیم. اما بازی سه‌شنبه یک رقابت حذفی است و هر دو تیم از این اعتماد به نفس که بگویند امروز می توانیم به دوره بعدی برویم برخوردار هستند.

 

مطمئنا من دوست دارم اولین گلم را در رقابت‌های یورو به ثمر رساند اما نکته مهمتر این است که ما پیشرفت کنیم. اگر موقعیت من شامل گلزنی نشود می توانم شبها راحت بخوابم. هر کاری که از من خواسته می شود را برای پیروزی انجام می دهم. از نظر دفاعی ما مقابل فرانسه عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ شما نمی توانستید گریزمان و بنزما را ببینید."

 

مولر در ادامه گفت: "ما تیمی هستیم که فقط با وحدت می توانیم موفق باشیم. ما بازیکنان فردی نداریم که بر دنیای فوتبال مسلط باشند. ما بازیکنانی در اختیار داریم که هرکدام می دانند چگونه سهم خود را ایفا کنند. این یکی از نقاط قوت تیم ملی فوتبال آلمان است."

 

 

1616513

 

 

توماس مولر درباره ستاره خط حمله انگلیس یعنی هری کین نیز گفت: " مهاجمان عالی کسانی هستند که صبر و تحمل زیادی دارند. یک مهاجم همواره به دنبال فرصت‌های خود است. او معمولاً کمترین لمس توپ را دارد اما بزرگترین عکس روزنامه بعد از بازی ها متعلق به اوست. من نمی‌دانم که چرا او تا به اینجا نتوانسته موفق عمل کند اما بدمان نمی آید که این موضوع تا بعد از مسابقه با ما نیز ادامه داشته باشد."

دیدگاه‌ها