کد خبر : 1764092 | 05 تیر 1400 ساعت 17:32 | 65.9K بازدید | 17 دیدگاه

پس از سرقت واینالدوم؛

پی اس جی دست بردار بارسلونا نیست

باشگاه پاری سن ژرمن خواهان جذب میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا شده است.

پی اس جی دست بردار بارسلونا نیست

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در یوونتوس بالاخره در تابستان از این تیم جدا شد و در معاوضه با آرتور ملو به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند. هافبک بوسنیایی هرگز نتوانست تبدیل به بازیکنی ثابت و تاثیرگذار برای بارسلونا شود و جذب او یک شکست بزرگ بود تا جایی که صحبت از جدایی ستاره بوسنیایی در میان است.

 

 

1616464

 

 

ستاره بوسنیایی اخیرا و در روزهایی که شایعات بازگشتش به یوونتوس بیش از پیش شنیده می شود، در پاسخ به سوالی در مورد جدایی از بارسا گفت:« ترک بارسا؟ الان صحبت از این مساله دشوار است. کنار خانواده از تعطیلات لذت می برم و این تنها چیزی است که به آن فکر می کنم. ماه جولای تمرینات پیش فصل شروع می شود و سپس به تیم ملحق خواهم شد. باید با مربی و مسئولان باشگاه صحبت کنم و بعد ببینیم چه پیش می آید.»

 

 

1614781

 

 

طبق ادعای اسکای اسپورتس، یوونتوس تنها تیم خواهان پیانیچ نیست و اکنون پی اس جی و چلسی نیز قصد جذب هافبک ناکام بارسلونا را دارند.

پی اس جی اخیرا جورجینیو واینالدوم را برای تقویت خط میانی خود جذب کرد ولی پاریسی ها که این هافبک هلندی را از رفتن به بارسا منصرف کردند، به این هم راضی نیستند و معتقدند با پیانیچ به تیمی به مراتب قدرتمندتر تبدیل می شوند. پیانیچ سابقه بازی برای لیون در لوشامپیونا را دارد و به خوبی با فضای فوتبال فرانسه آشناست.

 

 

1585273

 

 

پیانیچ 31 ساله تا 2024 با بارسا قرارداد دارد و مشخص نیست که با توجه به روابط نه چندان خوب بارسا و پی اس جی، باشگاه کاتالان حاضر به واگذاری ستاره بوسنیایی به پاریسی ها خواهد شد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها