کد خبر : 1764096 | 05 تیر 1400 ساعت 17:58 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه تند تونی کروس به انتقادات از تیم ملی آلمان

تونی کروس، هافبک تیم ملی آلمان، اطمینان داد که آن ها در ادامه رقابت‌های یورو پیشرفت خواهند کرد.

طعنه تند تونی کروس به انتقادات از تیم ملی آلمان

به گزارش 'ورزش سه"، آلمان که در گروه مرگ رقابت های یورو قرار داشت بعد از فرانسه به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که آنها در دیدار برابر مجارستان تا دقایق پایانی حذف شده به حساب می آمدند اما گل تساوی بخش لئون گورتزکا تیم یواخیم لوو را همچنان در رقابت ها نگه داشت.

 

آلمان سه شنبه شب در جذاب ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو به مصاف انگلیس خواهد رفت و تونی کروس، هافبک مانشافت، پیش از این مسابقه گفت: " ما استادیوم، حریف و تاریخ آنها را می شناسیم. دلایل زیادی وجود دارد که منتظر آن بازی باشیم. من کاملا اطمینان دارم که پیشرفت خواهیم کرد و بهتر می شویم.

 

 

1616519

 

 

مقابل مجارستان عملکرد خیلی مطمئنی نداشتیم. نزدیک به حذف شدن بودیم و نباید خودمان را گول بزنیم. اما در عین حال لیاقت این را داشتیم که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم و حالا اینجا هستیم. خواه این را دوست داشته باشید یا نه."

 

تونی کروس همچنین به انتقادات هواداران آلمان از این تیم واکنش نشان داد و گفت: "این مانند پرچم های کوچکی است که با باد می وزند. بعد از پیروزی مقابل پرتغال فکر می کردید که قهرمان اروپا هستیم و حالا انگار لیاقت نداشتیم که به مرحله بعدی صعود کنیم."

 

 

1616520

دیدگاه‌ها