کد خبر : 1764110 | 05 تیر 1400 ساعت 19:16 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

خوان لاپورتا:

آمدن آگوئرو به ماندن مسی کمک می کند

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا امیدوار است لیونل مسی هر چه زودتر نظر مثبت خود برای تمدید قرارداد را اعلام بکند.

آمدن آگوئرو به ماندن مسی کمک می کند

به گزارش "ورزش سه"، فقط چند روز از قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده و علیرغم تمامی اخبار و شایعات، هنوز خبر توافق او برای تمدید قرارداد با این باشگاه به صورت رسمی اعلام نشده است. گرچه منابع زیادی در روزهای اخیر اعلام کرده اند که مسی برای ماندن در بارسلونا با خوان لاپورتا توافق کرده و این خبر به زودی از سوی باشگاه بارسلونا اعلام می شود.

 

1616538

 

اما خوان لاپورتا این بار در مصاحبه ای رسما خواهان ماندن کاپیتان 34 ساله بارسلونا در استادیوم نوکمپ شده است. سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لئو مسی اخیرا با قراردادی دو ساله به بارسلونا ملحق شده و خوان لاپورتا مدعی شد این انتقال احتمال ماندن مسی را افزایش می دهد، زیرا آگوئرو هر روز در این رابطه با کاپیتان بارسلونا در ارتباط است.

 

خوان لاپورتا گفت: "من دوست دارم لیونل مسی هرچه زودتر به ما پاسخ مثبت بدهد و او از هر نظر به ما کمک می کند. در میان ورود سرخیو آگوئرو به بارسلونا نیز به احتمال ماندن لئو مسی کنم کرده و او هر روز از مسی می خواهد در بارسا باقی بماند. ما هر روز با لیونل مسی در ارتباط هستیم. او هیجان زده است و من از او به خاطر تمایلی که برای ماندن نشان می دهد سپاسگزارم."

دیدگاه‌ها