کد خبر : 1764119 | 05 تیر 1400 ساعت 20:04 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

روبرتو مارتینز: پرتغال فقط رونالدو نیست

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک معتقد است قدرت پرتغال تنها معطوف به درخشش کریستیانو رونالدو نیست.

روبرتو مارتینز: پرتغال فقط رونالدو نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک که از مدعیان قهرمانی در رقابت های یورو 2020 محسوب می شود، فردا شب در دیداری دشوار و حساس به مصاف پرتغال خواهد رفت. روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک پیش از این دیدار کریستیانو رونالدو را یکی از بهترین بازیکنان جهان خطاب کرده و مدعی شد او در هوا و زمین بازیکنی خطرناک محسوب می شود.

 

روبرتو مارتینز گفت: "وقتی شما به طور خاص فقط برای مهار یک بازیکن برنامه ریزی کنید، ممکن است توسط سایر بازیکنان صدمه ببینید. به نظر می رسد کریستیانو رونالدواز آن دسته بازیکنان بوده است که در لحظه مناسب، پاس دقیق و موقعیت مناسب را به دست می آورد و شما باید همیشه مراقب باشید، اما باید در مقابل 10 بازیکن دیگر پرتغال نیز همان گونه دفاع کرد.

 

1482063

 

شما می دانید که چرا این تیم موفق بوده و چرا این تیم قهرمان رقابت های یورو 2016 و لیگ ملت های اروپا شده است؟ به این دلیل که که آنها قدرت ذهنی فوق العاده ای داشته و می دانند چگونه در بازی های بزرگ بازی کرده و به پیروزی برسند.

 

همه ما می دانیم که رونالدو یکی از بهترین بازیکنان جهان است. هر بازیکنی وقتی کمی مسن تر می شود خود را با شرایط جدید انطباق داده و تلاش می کند به بازیکنی فرصت طلب تبدیل شود. من فکر می کنم کریستیانو رونالدو می داند که چگونه از فضا استفاده کرده و از مناطق مختلف نفوذ کند. او همچنین در نبردهای هوایی فوق العاده خطرناک است.

 

مدعیان عنوان قهرمانی؟ برای من انگلیس هنوز مدعیان اصلی است. آنها همه بازی های خود را در خانه انجام می دهند و حضور در خانه در دیدارهای دشوار حذفی یک مزیت بزرگ است. فکر نمی کنم بتوان این تورنمنت را د پیش بینی کرد و شما باید ببینید کدام تیم آمادگی بیشتری هنگام مواجهه با اتفاقات غیرمنتظره دارند.

 

شرایط ادن هازارد؟ وقتی که یک بازیکن مستعد آسیب دیدگی باشد، شما آماده اید در هر لحظه شاهد مصدومیت او باشید، اما شرایط ادن هازارد اینگونه نیست. هنگامی که من در ماه مارس گذشته ادن هازارد را دیدم بسیار غمگین و افسرده بود. اما از آن لحظه به بعد فکر می کنم که او با انگیزه ای فراوان به دنبال بهبود شرایط و رضایت خاطر دوباره است."

دیدگاه‌ها