کد خبر : 1764132 | 05 تیر 1400 ساعت 21:03 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

دنی اولمو:

لوکا مودریچ موتور و قلب تیم ملی کرواسی است

دنی اولمو، ستاره تیم ملی اسپانیا، معتقد است که دیدار این تیم مقابل کرواسی بسیار نزدیک خواهد بود.

لوکا مودریچ موتور و قلب تیم ملی کرواسی است

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا بعد از صعود به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو دوشنبه شب در دیداری حساس به مصاف کرواسی خواهد رفت؛ مسابقه ای بین دو قدرت فوتبال اروپا که قطعاً از جذابیت های بالایی برخوردار خواهد بود.

 

 

1616563

 

 

دنی اولمو، ستاره تیم ملی اسپانیا که سابقه حضور در لیگ کرواسی و باشگاه دینامو زاگرب را در کارنامه دارد پیش از بازی حساس مقابل این تیم گفت: "کروات ها به عنوان یک ملت بسیار جنگجو و رقابت طلب هستند. آنها می خواهند در همه مسابقات پیروز شوند و مردم شان نیز همه تیم‌های ملی را دوست دارند. من فکر می کنم که آنها یک قلب کامل هستند که به ورزش خود علاقه دارند.

 

هر دو تیم اسپانیا و کرواسی شایستگی خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نشان داده اند. در مورد نتیجه فکر می کنم که همه چیز 50-50 باشد. همچنین فکر می‌کنم همه ما لوکا مودریچ که بازیکنان با کیفیتی است را می‌شناسیم. در حال حاضر او موتور و قلب تیم ملی کرواسی است."

 

 

1616562

 

 

اولمو در ادامه پیرامون لوئیس انریکه نیز گفت: "لوئیس انریکه واقعاً تیم ملی کرواسی را می‌ شناسد. اگر بخواهد از من استفاده کند طبیعتاً سعی می‌کنم از تجربیاتی که دارم استفاده کنم و در اختیار او قرار دهم. من با بسیاری از بازیکنان کرواسی بازی کرده یا در مقابل شان حضور داشته‌ام."

دیدگاه‌ها